Voi että miten v*tuttaa mennä huomenna töihin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hoitaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hoitaja"

Vieras
Tykkään työstäni ja suurimmasta osasta työkavereitanikin, mutta pomo ja sen sijainen ovat suoraan helvetistä kotoisin. Ne simputtaa ja käyttää valtaa, alistaa, kyykyttää, v*ttuilee minkä ikinä ehtivät. Osansa saa niin minä kuin monet muutkin. Ja huomenna on mun vuoro kärsiä osani, kun menin pomon sijaisen mielestä hyppimään sen nenille eilen. Tulossa siis helvetillinen päivä :(

Ja mua ottaa niin päähän. Mä on kerrankin löytänyt motivoivan työn, sellaisen joka kiinnostaa ja jota haluan oppia lisää ja johon olen sitoutunut. Ja sitten esimiehet ovat tuommoisia. Ne jotka ovat suosiossa, niin niillä on kissanpäivät. Pääsevät aina siihen projektiin, jonne haluavat ja jossa sitten loppujen lopuksi eivät kuitenkaan tee mitään. Loppujen toiveita ei edes kuunnella. Tai no, joo, kuunnellaan. Sun toiveet toteutetaan tasan päinvastoin kuin mitä olet toivonut. Kiusanteko on ihan uskomatonta, kyseessä kuitenkin yli viisikymppiset naisihmiset. Mä oisin valmis, motivoitunut ja sitoutunut oppimaan lisää yhdestä erikoisalasta tuolla, niin ehei. Mä en ikinä pääse niihin juttuihin mukaan. Noin niinkuin esimerkkinä.

Työpaikan vaihto ei ole kovin yksinkertaista, sillä yhtä monipuolista työtä on vaikea löytää. Muuten täydellinen työpaikka, mutta pomot tuhoaa mun (ja monen muun) mielenterveyden :(

Yhteistyössä