Siivousongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on tilaan nähden moninkertaisesti tavaraa ja en löydä yhtään mitään.Koko huushollin kamat pitäisi käydä läpi.Mutta mistä ihmeestä sitä aloittaa siivouksen, kun mihinkään ei mahdu???Missä järjestyksessä te siivoatte?

Olisko kaappien perukoilta hyvä aloittaa? Niin saa ne turhat tavarat kaappien perukoilta pois ja mahtuu seuraavaa tavaraa tilalle... Ja tulee samalla pyyhittyä pölyt hyllyistä ja lattioilta... ;) Itse olen koko ajan menossa jatkamaan vaatehuoneen siivousta jotta voisin jatkaa kaappien siivouksella... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Olisko kaappien perukoilta hyvä aloittaa? Niin saa ne turhat tavarat kaappien perukoilta pois ja mahtuu seuraavaa tavaraa tilalle... Ja tulee samalla pyyhittyä pölyt hyllyistä ja lattioilta... ;) Itse olen koko ajan menossa jatkamaan vaatehuoneen siivousta jotta voisin jatkaa kaappien siivouksella... :whistle:

Sillon kun suursiivouksen teen (lue harvoin), teen just näin. Kaikki turhat kaapeista kierrätykseen.
Ja teen jopa niin, että jos joku tosi vanha kulunut, mikä ei varmasti kelleen kelpaisi, mutta itte säästän sitä, "jos vaikka joskus tarvis" :whistle:
Niin tahallaan rikon sen, että hups, se meni rikki, pakko heittää roskiin....

Yhteistyössä