Siivousintoni meni liian pitkälle ja imuri imaisi 3 näppäintä kannettavasta, enkä saa niitä paikalleen. Mikä avuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24830063:
Jos sinun täytyy kysyä, niin eivät ole. Toisekseen, läppäriä ei IMUROIDA vaan puhalletaan PAINEILMALLA näppiksen välit puhtaiksi.
Ja nyt ymmärrän miksi :) Mut mulla ei ollut imuosa kiinni, vaan n. 3cm päässä näppiksestä, mutta silti he "hatut" lähti irti.

Sain 2 paikalleen, mutta tuo end näppäin tuottaa vielä vaikeuksia.
 
Ens kerralla kannattaa laittaa vaikka vähän kulunut sukka siihen putken päälle.
Näin mä oon onnistunu ton välikön imuroimaan ilman et mitään lähtee irti.
Ja end näppäintä en oo kyl lol ite tähän mennessä tarvinnu..kai se vähän turha näppis on.
 
Jos sulla on kotivakuutus, sanot vaikka et lapsi pääs näpläämään, otat vakuutus rahat ja ostat uuden, tai sit käytät vanhaa läppäriä edelleen ja ostat jotain kivaa/ muuta tarpeellista :D Kyl ne näppäimet tosin saa suht helposti paikalleen :)
 
Jos sulla on kotivakuutus, sanot vaikka et lapsi pääs näpläämään, otat vakuutus rahat ja ostat uuden, tai sit käytät vanhaa läppäriä edelleen ja ostat jotain kivaa/ muuta tarpeellista :D Kyl ne näppäimet tosin saa suht helposti paikalleen :)
Toimisikohan jos lainaisin naapurin muksua, omaa kun ei löydy. Tää kone olisi kyllä päivittämisen tarpeessa, avaamiseenkin kun menee melkeen tunti...

Taas yks syy lisääntyä :)
 

Yhteistyössä