Siivousasiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaikaWiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TaikaWiitta

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
4 108
1
36
Kun mä ihmettelen (saan kai :D ) sitä, että ihmiset ei jaksa siivota! Tai että on kauhee kaaos ja tarttis tehdä suursiivo :/
Meillä ainakin imurointi 2krt/vko ja lattian moppaus piisaa. Muutenkin on aina huusholli järjestyksessä, vaikken mä sitä mitenkään "yritä ylläpitää" :D
Myönnän kyllä, että oon paskakammonen, muttei me missään steriilissä asuta!

no ette varmana asu steriilisti noilla siivouksilla! :o mä imuroin joka päivä ja kuuraan paskahuussin 3x viikkoon. lisäks matot pihalle ja luuttuuminen sään mukaan suurinpiirtein kerran viikkoon. silti on likasta! tavarat tosin on paikoillaan yleensä, eli on siistiä mutta ei silti puhdasta..

Toisaalta en ihmette yhtään ja toisaalta taas isosti. Mä oon koko lapsuuteni asunu niin saastasessa kodissa ettei mun kotini tuu ikinä näyttään siltä. Mutta ymmärrän taas niinkin, jos ei vaan ole ns.voimia siivota. Ihan pelkkää laiskuutta en oikeestaan.. :snotty:

Mä siivoon harvemmin ku kerta viikkoon, ja se siivous tarkoittaa imurointia ja vessan pesua. Moppaus harvemmin, saati sitte pölyjen pyhintä. :ashamed: Noh, täälähän sitä on elossa pysytty ja erittäin terveinäki. :) Jospa sitä jaksais enempi siivota ku päästään muuttaan omaan kotiin viimeinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:
Kun mä ihmettelen (saan kai :D ) sitä, että ihmiset ei jaksa siivota!

Tervetuloa meille päivittelemään asiaa. =)

Meille saa myös tulla päivittelemään samaa. Muistathan tuoda omat pullat, minä en käytä. =)

Tuohan on hieno idea. Pihavaatteet kannattaa varata myös, niin voi matontamppamisen ohessa katsoa lapsia. Kahvit kyllä keitän ja juodaan ne vaikka rappusilla.

meillä on jatkuva sekamelska, miehen kanssa kummatki ollaan töissä ja miehen työt vie vielä iltoja ja viikonloppuja niin ei jaksa ruveta vetään ressiä kodin tiptop pitämisestä 3 pienen lapsen kanssa..myönnän että meillä oli parempi siivo sillon kun vielä olin äitiyslomalla ja lasten kanssa kotosalla.

Mie kerkiin siivoamaan yleensä ainoastaan viikonloppuna, viikon aikana mökki menee kyllä ihan karseeseen kuntoon kun ei muutkaan sitä siivoa...Mutta ei mahda mitään, tää on nyt tätä tällä hetkellä. Sit eläkkeellä ehkä kerkii siivoomaan paremmin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Toisaalta en ihmette yhtään ja toisaalta taas isosti. Mä oon koko lapsuuteni asunu niin saastasessa kodissa ettei mun kotini tuu ikinä näyttään siltä. Mutta ymmärrän taas niinkin, jos ei vaan ole ns.voimia siivota. Ihan pelkkää laiskuutta en oikeestaan.. :snotty:

:wave: Kuin myös. Perussiistiä on aina,mut toki 2 koiraa ja lapsi sekä sotkeva mies aiheuttaa jonkinlaista kaaosta,ettei nyt ihan missään esittely kodissa asuta. Mut vieraat kehtaa aina päästää sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:
Kun mä ihmettelen (saan kai :D ) sitä, että ihmiset ei jaksa siivota!

Tervetuloa meille päivittelemään asiaa. =)

Meille saa myös tulla päivittelemään samaa. Muistathan tuoda omat pullat, minä en käytä. =)

Sanottakoon vielä, se, että ei mua haittaa vaikka muut eläis paskassa :D Mutta sitä sitten taas ihmettelen, että valitetaan, kun ei kehdata päästää vieraita kylään :/

Jos sulkee 3 possua samaan tilaan, niin tuloksena on toivoton kaaos. Ja mikä pahinta, neljäs pikkupossu on kasvamassa ja hetken päästä se on mukana rakentamassa pyörremyrskyä kotiimme...

No meillä lapsuudessa oli kans järkyttävä siivo! KUn ruvettiin siivoamaan, isolla lattia harjalla kasattin kaikki lattialla olevat romut ensin kasaan ja siitä sitten aloitettiin...
Koskaan ei meillä ole ollut tuollaista eikä tule olemaankaan!

Yhteistyössä