Siivous, sauna ja seksi kokeiltu, mitäs muita fiksuja niksejä tulee mieleen..?

Tosiaan pitäis saada tämä kuopus nyt syntymään! Eilen neuvolassa totesivat sisätutkimuksessa että päähän on sitten jo tässä, kohdunkaula on jo vetäytynyt ja lääkäri sanoi tuntevansa lapsen pään sormien päässä. Masuasukki on jo aikoja sitten laskeutunut ja supistuksiakin on viikon verran ollut lähes joka yö, ja selkä on ihan sökö. Mutta kun ei vaan ota syntyäkseen..

Viikko ois vielä laskettuun aikaan, mutta sais nyt tulla jo, mitä konsteja teille tulee mieleen jotta sais sen nyt kunnolla käynnistymään. Eilen pesin saunan ja pesuhuoneen, seksiä on harrastettu (jos sitä nyt seksiksi voi ees sanoo..), saunassa käyty ja tulista ruokaakin syöty, mutta ei, ei vaan auta.. KAIKKI VANHAN KANSAN NIKSIT JA MIKSEI UUDEMMATKIN OTETAAN NYT MIELELLÄÄN VASTAAN..
 
mulla autto
noiden jälkeen vielä kunnon lenkki ja ison aterian syöminen. Kävely pompotti vatsan täytettä alaspäin hollilleen ja iso ruoka teki sinne jo ahdasta jotta ulkomaailma alkaa ehkä kiinnostamaan enemmän maha-asukkia...
 
winkk
nännihiplaus?! :D ..en oo ikinä kuullukkaa...

Mut risiiniöljyä jotkut ottaa... jotkut ramppaa portaita ylösalas... Sit mulla esikolla synnytys lähti käyntiin kun viimenenki tavara, vaavin sänky, laitettiin illalla kuntoon, sit yöllä alko supistukset ja aamul neiti maailmassa!
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja winkk:
nännihiplaus?! :D ..en oo ikinä kuullukkaa...

Mut risiiniöljyä jotkut ottaa... jotkut ramppaa portaita ylösalas... Sit mulla esikolla synnytys lähti käyntiin kun viimenenki tavara, vaavin sänky, laitettiin illalla kuntoon, sit yöllä alko supistukset ja aamul neiti maailmassa!
Joo, tuo on nimeltään Nits-testi tms. :D Mulle tehtiin se ihan äippäpolilla tai siis käskettiin hiplata nännejä, jotta olis tullu suppareita ja nähty, miten vauvan syke reagoi suppareihin. :D

Mut päivällä kävin siellä hiplaamassa nännejä (ja sisätutkimuksessa) ja yöllä syntyi vauva. =)
 
hemi
Päätät, ettei vauva synny ennen laskettua aikaa, ainakaan ilman käynnistystä. Mulla ainakin toimi: kolme tuntia siitä, kun olin ton kertonut kaverille puhelimessa, niin mentiin vauhdilla kohti sairaalaa :)
 
vieras
Minulla synnytys on käynnistynyt aina kun olen lopettanut kaiken rehkimisen ja stressaamisen ja päättänyt että nyt minä vain nautiskelen ja rentoudun. :) Ei ole tarvinnut kuin 1-2 päivää ottaa täysin lunkisti ja nukkunut pitkät päiväunet.

Lähes kaikki äidit ajattelee että rehkiminen saa synnytyksen käyntiin, mutta monet synnytyslääkärit ovat sitä mieltä että ennen synnytystä äidin elimistö kaipaa enemmän sitä lepoa. Äidin stressi hormoonit vähenee ja synnytyksen käynnistävät hormoonit alkavat toimia tehokkaamin.
 
meijän poitsu
oli tulossa koko raskauden ajan enne aikojaan (vuodelepo rv14 alkaen) estotipassa juoksin vähän väliä, mut ku tuli se 37 viikkoo et sai luvan syntyy ni ei, sit jumituttiin, niinpä lähdin jouluostoksille juoksin aamusta iltaan 2 päivää kaupungilla ni johan syntyi :D
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Yks vanhan kansan niksi on risiiniöljy! Sitä apteekista ja otat ruokalusikallisen. Ystävättärellä alkoi synnytys sillä konstilla..
Eiks tää oo vaarallista?
Ei oo. On ihan synnytyslääkäriltä kysytty. Ainoa vaan ettei saa ottaa enempää kuin sen rkl. muuten lentää p***akin ihan kaaressa...
 

Yhteistyössä