Siivoaako teillä myös kaverit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja clea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

clea

Vieras
Jos teillä on lapsen kavereita leikkimässä niin siivoaako myös kaverit leikit pois?

Itse olen toiminut niin että kavereiden ei tarvitse siivota vaan sitten kun ovat lähteneet niin siivoillaan lapsen kanssa yhdessä. Nyt oli kaverillaan leikkimässä ja tuli sanomista siitä kun ei suostunut leluja siellä korjaamaan. Sanoin kyllä että pitää tehdä niinkuin vanhemmat siellä sanoo ja että talon tavoilla toimitaan.

Jotkut ovat siivonneet, jotkut eivät. En ole edellyttänyt, että siivoavat. En mä edellytä omilta kavereiltanikaan, että tiskaisivat meillä omat kahvikuppinsa, lautasensa ja lusikkansa.

ok, eli siis on ihan yleinen tapa. No pitää sitten itsekkin kai alkaa patistella siivoamaan sotkut. Jotenkin olen ajatellut etten viitsi leikkiaikaa käyttää siivoamiseen, mutta jos näin toimitaan yleisesti niin kaipa se on tuollekin opetettava tapoja sitten.

Hermostuisitteko siitä jos kieltäytyy siivoamasta? Kyseessä siis kolmevuotiaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22950180:
Jotkut ovat siivonneet, jotkut eivät. En ole edellyttänyt, että siivoavat. En mä edellytä omilta kavereiltanikaan, että tiskaisivat meillä omat kahvikuppinsa, lautasensa ja lusikkansa.

peesi

ok, eli siis on ihan yleinen tapa. No pitää sitten itsekkin kai alkaa patistella siivoamaan sotkut. Jotenkin olen ajatellut etten viitsi leikkiaikaa käyttää siivoamiseen, mutta jos näin toimitaan yleisesti niin kaipa se on tuollekin opetettava tapoja sitten.

Hermostuisitteko siitä jos kieltäytyy siivoamasta? Kyseessä siis kolmevuotiaat.

Hermostua vieraana olevalle 3-vuotiaalle?

Yhteistyössä