Siittiöistä!

Toisesta ketjusta tuli vain mieleeni, että onko se sitten kuinka haitallista miehen siittiöiden määrälle tai voinnille vaikka harrastaa seksiä kerran päivässä?

Mikä se on siittiöiden kannalta paras rakastelu väli?
 
Noh, nääkin taas vaihtelee lääkärin mukaan.. Mulle sano IVF-spesialisti (olin ihan yksityisellä gynellä ja se sattu tutkimaan mut), että noi joka-toinen-päivä-jutut olis hölynpölyä, että terve mies pystyy kerran, jopa kaksi päivässä tuottamaan hyvälaatuista spermaa. Ei varmaan kuitenkaan ihan yhtä tujua, mutta siis joka päivä oli tän herran mielestä ok. Ilmoitti mulle myös, että harrasta seksiä joka päivä kp 12-20 niin ei mee ovulaatio ohi. En taida ihan kyetä, ihan vaan aikataulullisista syistä, miehestä puhumattakaan :whistle:
 
Hesarissa oli juttu aiheesta joskus muutama kuukausi sitten... Kuulemma uudemman tutkimustiedon mukaan voi pupuilla vaikka joka päivä ilman että sillä on olennaista vaikutusta sperman laatuun. Aikaisemmin on ollut suosituksia että kannattaisi pitää 2-3 päivää väliä.
 
Mitäh? ai että tulee rakaaks jos mies ei laukea sisään :D anteeks, mut pitää sen sun sisään tulla, ei ne mahan päältä ainakaan sinne mee :LOL: sori, oon vähän hervoton :ashamed: en oikein tajunnu mitä ajat takaa... mieheltä voi tosin tulla siittiöitä, ennenkuin orgasmi tuntuu, eli sitten jos laukee muualle niin niitä siittiöitä on kyllä voinu tulla jo.
 
No eiköhän siinä juuri tuota ajettu takaa. Siittiöitä voi siis tulla ennen varsinaista laukeamistakin. Sitä taas en tiedä, miten todennäköistä se on, mutta keskeytetty yhdyntähän ei ole kovinkaan varma ehkäisykeino.
 

Yhteistyössä