Ä
Ärsy
Vieras
Meillä ollut siis kihomatoepäilys( isomman lapsen kakassa madonnäköinen liikkumaton pätkä). Pyrvinin syöty x2 ja siivoukset ym ohjeen mukaan. Pyllyjä olen välillä tarkastellut kummaltakin lapselta( myös teipit muutaman kerran yöllä), eikä matoja ole näkynyt. Kihomatotestit otettu lapsilta varmuuden vuoksi, ne negatiiviset, mutta eivät kuulemma lähellekään aina näytä tartuntaa.
.
Nyt kuitenkin taaperolla ollut parina päivänä( viime lääkkeestä noin reilu vko) kakan pinnassa noin 2-3mm pieniä valkoisia pätkiä. Näitä ollut ihan 1-3kpl. Eivät liiku. Nyt kovasti pähkäilenkin että voivatko olla kuitenkin kihomatoja vaiko vaan esim kuivauspaperista jääneitä rippeitä. Näitä pätkiä en ole aiemmin kakassa huomannut, vaikka sitä olen joutunutkin tutkimaan nyt.
.
Nyt kuitenkin taaperolla ollut parina päivänä( viime lääkkeestä noin reilu vko) kakan pinnassa noin 2-3mm pieniä valkoisia pätkiä. Näitä ollut ihan 1-3kpl. Eivät liiku. Nyt kovasti pähkäilenkin että voivatko olla kuitenkin kihomatoja vaiko vaan esim kuivauspaperista jääneitä rippeitä. Näitä pätkiä en ole aiemmin kakassa huomannut, vaikka sitä olen joutunutkin tutkimaan nyt.