Siis voi VI***!!!

Soitin sairaalaan, että onko ne lausunnot jo koepalasta tulleet. Hoitaja sit katto koneelta ja sano et tässä on patologi kirjoittanut lausunnon 18.12, eli perjantaina. Kysyin sit et mitä siitä on kirjoitettu, niin sanoi, ettei hän mulle voi kertoa, vaan mulle kyllä tulee kotiin kirje jos siinä on ollut jtn jatkohoitoa vaativaa.
Siis miks helvatassa se ei voinut sanoa mulle mtn, jos se lausunto oli sen nokan edessä! :headwall: :'(
 
Sairaanhoitaja
Helvata sentään, kun meidän hoitajien on toimittava käskyjen mukaan. Lääkärit ovat itse määritelleet rajat, joiden mukaan voimme toimia ja helvata sentään, vaikka sisälukutaitoinen olenkin, en kerro asioista, joista joudun sitten työpaikallani edesvastuuseen.
NIIN YKSINKERTAISTA!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitaja:
Helvata sentään, kun meidän hoitajien on toimittava käskyjen mukaan. Lääkärit ovat itse määritelleet rajat, joiden mukaan voimme toimia ja helvata sentään, vaikka sisälukutaitoinen olenkin, en kerro asioista, joista joudun sitten työpaikallani edesvastuuseen.
NIIN YKSINKERTAISTA!!!
Pyysin jo anteeksi :ashamed:
Mä en tiennyt tätä asiaa.
 
Sairaanhoitaja
Toivottavasti saat hyviä uutisia. Joku jo mainitsikin, että kiireellisessä tapauksessa sinulle olisi lääkäri soittanut jne. Joten kovin akuuttia tuskin on. Jaksamista kuitenkin. Odottelu on raastavaa.
Itselläni kiehahti, koska juuri meikäläisiä aina haukutaan jne. Kuitenkin sairaala on niin autoritaarinen työpaikka, että meikäläisten on vaan toimittava isompien herrojen ja rouvien ehdoilla...tai sitten opiskella itsekin lääkäriksi.
Tsemppiä sinulle kovasti!!
 
Sairaanhoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
joo, tuttu tunne.. eivät saa muka kertoa, eivät tiiä miltä se tuntuu hullusta :kieh:
Eivät muka saa kertoa! Oletko tosissasi, luuletko, että me hoitajat ihan piruuttamme panttaamme tietoja. Voi itku sinua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
joo, tuttu tunne.. eivät saa muka kertoa, eivät tiiä miltä se tuntuu hullusta :kieh:
Eivät muka saa kertoa! Oletko tosissasi, luuletko, että me hoitajat ihan piruuttamme panttaamme tietoja. Voi itku sinua...
siis en :eek: vaan sillä justiin et teidän ylempi taho määränny. ihan tyhmää koska mullaki ollu pari asiaa jotka lähetetty kirjeellä, ni menny muutama päivä ku 2 luokassa laittaneet. toinen oli jopa kiireellinen asia josta eivät silti soittaneet!!!
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitaja:
Helvata sentään, kun meidän hoitajien on toimittava käskyjen mukaan. Lääkärit ovat itse määritelleet rajat, joiden mukaan voimme toimia ja helvata sentään, vaikka sisälukutaitoinen olenkin, en kerro asioista, joista joudun sitten työpaikallani edesvastuuseen.
NIIN YKSINKERTAISTA!!!
Ja helvata sentään, kun teette vielä työtänne päissänne tai ties missä mömmöissä.

 
hoito
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitaja:
Helvata sentään, kun meidän hoitajien on toimittava käskyjen mukaan. Lääkärit ovat itse määritelleet rajat, joiden mukaan voimme toimia ja helvata sentään, vaikka sisälukutaitoinen olenkin, en kerro asioista, joista joudun sitten työpaikallani edesvastuuseen.
NIIN YKSINKERTAISTA!!!
Ei lääkäri ole mikään jumala. Joskus toivoisi, että ihmiset käyttäisivät omia aivojaan - myös hoitajat. Helvata sentään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitaja:
Toivottavasti saat hyviä uutisia. Joku jo mainitsikin, että kiireellisessä tapauksessa sinulle olisi lääkäri soittanut jne. Joten kovin akuuttia tuskin on. Jaksamista kuitenkin. Odottelu on raastavaa.
Itselläni kiehahti, koska juuri meikäläisiä aina haukutaan jne. Kuitenkin sairaala on niin autoritaarinen työpaikka, että meikäläisten on vaan toimittava isompien herrojen ja rouvien ehdoilla...tai sitten opiskella itsekin lääkäriksi.
Tsemppiä sinulle kovasti!!
Joo, minäkin toivon, ettei mtn vakavaa, koska ei ole soitettu. Osaisit sä/saatko kertoa, että koska osaisin odotella sitä kirjettä? Jos perjantaina tehty lausunto, voisko jo ennen joulua tulla, jos on jtn. Mä oon niin hermoheikko, että hermoilen koko joulun, jos ei ennen sitä tule mtn tietoa, mutta jos voisin olla rauhassa, ettei tulekkaan... Höh. Laittaisivat myös silloin kirjeen jos kaikki ok =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitaja:
Helvata sentään, kun meidän hoitajien on toimittava käskyjen mukaan. Lääkärit ovat itse määritelleet rajat, joiden mukaan voimme toimia ja helvata sentään, vaikka sisälukutaitoinen olenkin, en kerro asioista, joista joudun sitten työpaikallani edesvastuuseen.
NIIN YKSINKERTAISTA!!!
Ja helvata sentään, kun teette vielä työtänne päissänne tai ties missä mömmöissä.
Siis mitä :D En mä kyllä koskaan ole törmännyt känniseen hoitajaan. Mistä sä nyt tuommoista sait päähäsi? :eek:
 
Sairaanhoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitaja:
Helvata sentään, kun meidän hoitajien on toimittava käskyjen mukaan. Lääkärit ovat itse määritelleet rajat, joiden mukaan voimme toimia ja helvata sentään, vaikka sisälukutaitoinen olenkin, en kerro asioista, joista joudun sitten työpaikallani edesvastuuseen.
NIIN YKSINKERTAISTA!!!
Ja helvata sentään, kun teette vielä työtänne päissänne tai ties missä mömmöissä.
Varmasti joka alalla on juoppoja ja huumeidenkäyttäjiä. Joillakin aloilla vaan ne uutisoidaan toisin, kun taas vaikka toimistotyöntekijöillä tms.
Yleistäminen on enemmän kuin lapsellista, mutta sitähän sinä tuskin ymmärrät.
Ja joo. Lääkäri ei ole Jumala, eikä Jumalasta seuraavakaan. Työpaikoilla vaan on tiettyjä sääntöjä ja varmasti ihan joka alalla. Tämän varmasti tiedätkin, jos jotain työksesi teet!
 
Sairaanhoitaja
AP:lle. Erikoislääkäri kirjoittaa ensin vastauksen ja sit se sanellaan. Konekirjoittajatkaan eivät pyhinä tee tälläisiä asioita, joten voi kestää postin tulo...Ainakin ensiviikkoon.
En toki ole varma. Riippuu ihan sairaalastakin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitaja:
AP:lle. Erikoislääkäri kirjoittaa ensin vastauksen ja sit se sanellaan. Konekirjoittajatkaan eivät pyhinä tee tälläisiä asioita, joten voi kestää postin tulo...Ainakin ensiviikkoon.
En toki ole varma. Riippuu ihan sairaalastakin
Ok, kiitos vastauksestasi. Luotan nyt siihen et jos jtn tosi vakavaa, niin olisivat soittaneet =)
Sillä tiedolla joulun yli.
Hyvää joulua :hug:
 
hoito
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitaja:
AP:lle. Erikoislääkäri kirjoittaa ensin vastauksen ja sit se sanellaan. Konekirjoittajatkaan eivät pyhinä tee tälläisiä asioita, joten voi kestää postin tulo...Ainakin ensiviikkoon.
En toki ole varma. Riippuu ihan sairaalastakin
Jaa. Niin - tai jos tulostimesta on muste loppu. Tai jos postilla on kiireitä jouluna. Tai jos omien aivojen käyttö on unohdettu...
 

Yhteistyössä