Siis voi itku

onko ensimmäiset menkat? itsellänikin alussa parit menkat tais särkee jonkin verran, mutta nyt ei miltei enää huomaa...alkaa neljäntenä päivänä yleensä renkaan poistosta ja seittemäntenä jo takaisin, eli itsellä vuotaa 3-4 päivää ja niukasti...tosin nyt ollut jo vajaan vuoden taas käytössä synnytyksen jälkeen

no ite oot valinnut ton, elä valita. vaihda ehkäisymuotoa, esim pillereillä häviää kipu ja on paljon kätevämpää ku laittaa joku rengas. lisäksi pillereillä voi olla kk tolkulla ilman menkkoja tai siirrellä niitä ku lähtee lomalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ite oot valinnut ton, elä valita. vaihda ehkäisymuotoa, esim pillereillä häviää kipu ja on paljon kätevämpää ku laittaa joku rengas. lisäksi pillereillä voi olla kk tolkulla ilman menkkoja tai siirrellä niitä ku lähtee lomalle.

ihan samalla tavalla renkaalla voi siirtää menkkoja ja pitää putkeen...ja rengashan on paaaaljon kätevämpi kun sitä ei tartte muistaa kuin 2kk kuukaudessa kun pillerit pitää muistaa 30/31 kertaa kuukaudessa ja vielä suurinpiirtein samaan aikaankin

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
4kk on nyt rengas ollu. Mä oon nyt kokeillu 2pillerit, yhet minipillerit ja mulla on ollu 2horoonikierukkaa ja ei sovi....
Ei mulla viimeks ollu tällasta...eihän se auta kun kärsiä, ku mitkään muutkaan ei sovi :snotty:

veikkaisin kyllä että se menee ohi ajan kanssa...ikäväähän se on, mutta peukut pystyyn :hug:

Yhteistyössä