siis voi elämä tätä elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

niina22

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
1 773
0
36
Mulla vielä 3 päivää töitä ja sitten jään äitiyslomalle,olen ihan poikki. nukkunut viimeksi kunnolla 3viikkoa sitten,normaalisti tulee nukuttua n.4 tuntia yössä. Esikoinen herää joka aamu ennen 6 ja päikkäreitä EI NUKU!!!

ja mitä tekee "mies" auttaakseen? Ei yhtään mitään :kieh: ja tää alko n.kuukausi sitten,sitä ennen autto kyllä ja oli muutenkin mukana iltahommissa jne.

Eilenkään ei töitten jälkeen noussut kuin tupakalle sohvalta,mä tein kaikki!!
ja aikasemmin ollaan jo sovittu että viimiset työpäivät meen autolla töihin,kun pitää kuitenkin viedä tyttö hoitoon ja kun en kerran pysty edes kunnolla käveleen niin millä hitolla mä jaksaisin pyörällä kuskata tyttöä toiselle puolelle kylää ja siitä sitten töihin,niin aamusti kuulen kun äijä lähtee AUTOLLA töihin,siis voi v*ttu sanon!!

illalla soitin äidille,että kunhan työt loppuu niin lähden tytön kanssa sen luo pariks viikoks miettimään tätä elämää. Ärsyttää vaan kun äiti asuu saaressa ja sinne pääsee 2x viikossa vaan ja sit toisaalta jännittää kun tää raskaus jo näin pitkällä ja supistuksia tullut jo monta viikkoa!

Mahdanko kuitenkin ylireagoida,jos vaan oon niin hormoonihäiriöinen?

kiva jos jaksoit lukea ja kiitos kun sain purkautua!

Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
miehet..
sais ainakin ajattelemisen aihetta jos lähtisit vähäksi aikaa...
ihan oikein minusta, miestä saakin välillä näpäyttää asiasta

tätä mä mieteinkin,että ei tässä nyt heti olla eroomassa mut jos häivytään hetkeks niin siinäpä miettii sitten!

mut arvaa v*tuttaako se auto homma???? Mä kuolen kun pitää mennä pyörällä :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kannattais varmaan keskustella sen miehen kanssa eikä suostua kaikkeen

voi tulla keskusteleen itse niin näet mitä se on??

Tottakai oon keskustellut,kirjoittanut paperille mutta kun se EI PUHU!!!

ja ellei mies nosta persettä sohvalta koko iltana niin pitäiskö mun olla antamatta tytölle ruokaa?? Kiljua vaan miehelle vai?

:hug: Voi ei..
Oisit soittanut sille miehelle heti kun kuulit sen auton, että tuo takasin se, kun sie tarvit..
Ja muutenkin, puhukaa tuosta, ei tuo oikein oo että joudut yksin hoitaa kaiken ja mies vaan istuu. :/

samanlainen ukko täällä...ei ajattele kun työkuvioitaan ja mä hoidan lapsen,koiran ja kodin ja kohta menen töihin...lisää lapsia en muutes tee...nämä hommat riittää mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Oisit soittanut sille miehelle heti kun kuulit sen auton, että tuo takasin se, kun sie tarvit..
Ja muutenkin, puhukaa tuosta, ei tuo oikein oo että joudut yksin hoitaa kaiken ja mies vaan istuu. :/

nukun tytön huoneessa nykyisin ( :/ ) ja en heti löytänyt puhelinta sieltä ja nyt jo liian myöhäistä soittaa. Ovat jo lähteneet työpaikalta töihin toiseen paikkaan TYÖAUTOLLA joten siellä pihassa se auto taas seisoo koko päivän!

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

nukun tytön huoneessa nykyisin ( :/ ) ja en heti löytänyt puhelinta sieltä ja nyt jo liian myöhäistä soittaa. Ovat jo lähteneet työpaikalta töihin toiseen paikkaan TYÖAUTOLLA joten siellä pihassa se auto taas seisoo koko päivän!

ai piru sentään että mulla risoo sinun puolesta!! vois olla ihan hyvä että palauttaisit ukkos maan pinnalle lähtemällä hetkeksi muualle, eihän tuo voi vain itteään ajatella..

Mun isä 50v antoi mulle elämänohjeen. Älä koskaan anna miehen tehdä mitään, jonka voit tehdä itse, mies tekee sen kuitenkin päin persettä. Äläkä luota mieheen. Ei miehet ymmärrä. En minäkään antaisi naisen savustaa lohta. Tää nyt ei ehkä liity tähän...mut tuli mieleeni.

Mä en tajua näitä puolisoita jotka eivät halua toisen parasta. Mten sitä itse voi olla onnellinen jos toinenkaan ei ole..
Onko sun miehellä tapana olla itsekäs ja ajaa omaa etua vai onko tämä ihan uutta??

Mä menisin taksilla enkä varmaan viikonloppuna menisi edes kotiin kun vittuttaisi niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mä en tajua näitä puolisoita jotka eivät halua toisen parasta. Mten sitä itse voi olla onnellinen jos toinenkaan ei ole..
Onko sun miehellä tapana olla itsekäs ja ajaa omaa etua vai onko tämä ihan uutta??

Mä menisin taksilla enkä varmaan viikonloppuna menisi edes kotiin kun vittuttaisi niin paljon.

siis tää ehkä alko n.kuukausi sitten ja en kanssa tajua kun musta näkee että oon ihan poikki ja väsynyt niin siltikään EI MITÄÄN APUA!!

taxilla en toisaalta viitsi mennä kun v*tuttais itse maksaa se. Ja sekin harmittaa että pääsen sinne äidille vasta ens viikolla,pakko jaksaa katsoa sitä vielä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no miksi ihmeessä viet sitä lasta minnekään hoitoon? hänellä on maailman ihaninta aikaa edessä, kun saa olla äidin kanssa kotona...

Laitoin tohon ekaan viestiin että mulla 3 työpäivää enään ja sitten alkaa loma. hoitopaikka on kuitenkin tytön mummu ettei se siellä kärsi kyllä

mutta sanokaa nyt etten ole ihan raskaushormooneissani vaan? ja tietenkin vaikuttaa etten ole saanut nukuttua niin pitkään aikaan,niin olen senkin takia ihan hermona koko ajan

mutta eikös puolison silloin juuri pitäisi auttaa kun näkee että toinen ihan loppu?

mutta sanokaa nyt etten ole ihan raskaushormooneissani vaan? ja tietenkin vaikuttaa etten ole saanut nukuttua niin pitkään aikaan,niin olen senkin takia ihan hermona koko ajan

mutta eikös puolison silloin juuri pitäisi auttaa kun näkee että toinen ihan loppu?

Minusta tämä on ihan selvä juttu, eli miehesi on se idiootti.

no miksi ihmeessä viet sitä lasta minnekään hoitoon? hänellä on maailman ihaninta aikaa edessä, kun saa olla äidin kanssa kotona...

Laitoin tohon ekaan viestiin että mulla 3 työpäivää enään ja sitten alkaa loma. hoitopaikka on kuitenkin tytön mummu ettei se siellä kärsi kyllä

Pystyisitkö soittamaan mummulle (oletettavasti anoppisi), jotta tulisi teille, kun et saa tuotua tyttöä sinne. Jospa mummu puhuisi sitten miehellesi järkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:

Pystyisitkö soittamaan mummulle (oletettavasti anoppisi), jotta tulisi teille, kun et saa tuotua tyttöä sinne. Jospa mummu puhuisi sitten miehellesi järkeä.

tulisi varmasti myös hakemaan tytön sinne mutta miten mä pääsen illalla pois töistä? Sitten pitäis kävellä ja entiä kumpi pahempi:pyöräily vai kävely :/
tosin jos soitan sille niin ei ainakaan tarvitse raahata tyttöä pyörän kanssa,helpottaahan sekin jo!

taidan tehdänkin niin :)

nyt siivouspuuhiin,niin saadaan aamupäivä kulumaan tytön kanssa

Yhteistyössä