K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ne on K-fanit, jotka kuvittelevat kiusaavansa Bojanin faneja sillä Dzejlan Jenkkikeikka-haukunnalla.
Mitä järkeä tuossa on? Itsekin olen päinvastoin välillä puolustanut Dz + B, vaikkei erityisemmin kiinnosta heidän keikkansa yms. Älä sekoita Kärtsän faneja trolleihin, jotka vaihtaa roolia yhtenään ja puhuu paskaa 24/7 kaikista vuorotellen. Dz-haukkujia löytyy varmasti myös tossarishippaajista.

Mitä järkeä tuossa on? Itsekin olen päinvastoin välillä puolustanut Dz + B, vaikkei erityisemmin kiinnosta heidän keikkansa yms. Älä sekoita Kärtsän faneja trolleihin, jotka vaihtaa roolia yhtenään ja puhuu paskaa 24/7 kaikista vuorotellen. Dz-haukkujia löytyy varmasti myös tossarishippaajista.
Täällä toinen Käärijä fani, joka puolustaa sekä Bojania että Dzejlaa.

Täällä ei käy mitään satunnaisia trolleja, vaan kaikki haukkujat ja kiusaajat ovat yhteisfandomin tai jomman kumman fandomin jäseniä.

Yhteistyössä