Siis voi ei...miten mä kestän/mitä mä teen?

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Mun äiti soitti että tulee kahden aikaan hakee tytön niille pääsiäisaskartelee ja että jäis yökylään...
Mitä mä sit teen?Mul tulee niin sanoinkuvaamattoman tylsää että HUH.Jos meillä olis vielä koira niin mulla olis ollu tekemistä,olisin lähteny toooosi pitkälle lenkille tuossa aurinkoisessa ihanassa ilmassa...mutta ei oo koiraa ni en lähde lenkillekkää.(liian tuoreessa muistissa vielä koiran poismeno ni en pysty lenkille lähtee ilman sitä,tulee paha mieli)...eilen tuli siivottuu ni ei oo siivottavaakaan...
älkääkä sanoko että lepää...sitä on tehty la asti ku ollaan oltu kipeenä...
mihkää tuulettumaan en lähde ku huomenna työpäivä...
kyllä voi olla mukamas taas ihmisen elo niin vaikeeta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä jos vaikka hankkisit elämän? eikö sulla ole ystäviä? harrastuksia?

No sitä mä oon kyl jo pitkään miettinyt,meinaan et hankkis elämän.Mut en tiedä mistä sen hankkis.

Ja ei,mulla ei oo harrastuksia ku yleensä töitten jälkeen ei jää aikaa harrastaa ku pitää koti,lapsi ja eläimet hoitaa.

Ja kyllä,on mulla ystäviä,mutta kaikki on pääsiäisen vietossa.Joillakin kun on mahdollisuus siihen kun ei tarvi kesken kaiken lähtee töihin.

Kuule kyllä toi lenkkiselitys nyt on vähän hatara. Nyt vain nenä pystyyn ja pihalle kauniiseen auringonpaisteeseen ja teet vaikka sen lenkin koirasi muistoksi, jos et muuta. Mutta sen takia et kyllä sisälle jää. Pyh ja pöh.

Ja sitten ostat järjettömästi kaikkea herkkua jostain kioskilta ja vuokraat leffan ja nautiskelet.

En osaa vastata, kun en ole koskaan saanut kärsiä vastaavasta onkelmasta. Tekemistä olisi aina muutamalle vuodelle lista odottamassa. Ja lapsia ei kukaan hae minnekän, tai no kerran kolmessa-viidessä vuodessa voivat isovanhemmat hakea. En ole ehtinyt jaksanut siivota lasten kanssa, eikä toivoa, että saisi siivota joskus ilman. Ensimmäiset 6 vuotta lasten kanssa jaksoi aina kaikki lasten kanssa mutta vähitellen hiipinyt väsymys.

Yhteistyössä