Siis todella raivostuttavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turha purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turha purkaus

Vieras
Isäni on sellainen, että hän hermostuu tosi herkästi ihan vähäpätöisistäkin jutuista. Oikein siis sellainen kuuma kalle, että kilahtaa ja sitten kun vähän odottaa niin tajuaa itsekin hermostuneensa turhasta. Mutta pienetkin, mitäänsanomattomat muutokset saavat hänet hermostumaan.

Mutta arvatkaas mitä sitten jos on toisinpäin...

Sovimme kuukausi sitten, että tänään menemme ostoksille. Siis mummuni tahtoo lähteä ja isäni aina häntä kuskaa ja minä vain sovin, että lähden meidän taaperon kanssa mukaan ihan muuten vain. Päivä sovittiin ja että lähdetään aamupäivällä. Minä sovin isommille lapsille hoitajan tähän kotiin.

Viikko sitten isäni sanoi, että jos siirretään niin, että lähdetään vasta yhdeltä kun hän otti yhden työjutun aamupäivälle. No minä totesin ettei sen väliä ole, saa sitten taaperon juuri sopivasti päikkäreille automatkan ajaksi eli menee hyvin aikataulullisesti sekin.

Noh... Juuri ennen yhtä minä sitten olen täällä valmiina, kassit, rattaat, turvaistuimet jne kaikki valmiina odottamassa, että meidät haetaan niin isäni soittaa, että menee vielä reilu tunti. Eikä mitään edes kysy, että onko paha juttu kun edelleen siirtyi. Toteaa vain. En jaksanut alkaa tappelemaan, sanoin vain olevani sitten kahdelta valmiina. Pistin lapsen päikkäreille rattaisiin ja nyt sitten istuskelen tässä ja odotan että koska se kyyti lopulta mahtaa tulla ja ehditäänkö ollenkaan ostoksille. :/

Mutta en edes uskalla kuvitella sitä raivaria mikä tulisi, jos minä olisin sekoittanut tämän lähtemisen näin.

no on kurjaa :( mä vihaan tommosta aikataulujen siirtelyä, kun on sovittu niin on sovittu. koitan yks kaveri on sellainen että soittaa esim. 13 aikaan et voisko kohta tulla käväseen kahvilla, ja tuleekin sitten joskus 16 kieppeillä...... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
no on kurjaa :( mä vihaan tommosta aikataulujen siirtelyä, kun on sovittu niin on sovittu. koitan yks kaveri on sellainen että soittaa esim. 13 aikaan et voisko kohta tulla käväseen kahvilla, ja tuleekin sitten joskus 16 kieppeillä...... :headwall:

Joo minä myös inhoan tuota, mutta olen oppinut tunnistaman nämä tyypit ja lisään aina sen 1-2h siihen päälle mitä on sovittu niin ei tarvi turhaan vartoilla liian aikaisin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minusta se on hyvä, ettet hermostu asioista, jotka eivät loppujen lopuksi maata kaada, ärsyttävää toki tuollainen siirtely. :) Mutta jossain asioissa ei kannata tulla vanhempiinsa :)

Joo pihisen itsekseni täällä sitten, toivotaan että tulee kuitenkin kiva reissu ja että mummuni ehtii hankkia mitä tahtookin. Itse tiedän, että minulle riittää aika hyvin näinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:

täydellinen peesaus. Mullakin yksi kaveri, joka tekee tolleen. Nykyään aina sanon, ettei käy...Hermo meinaa palaa sen kanssa. Tai sitten se tupsahtaa tähän mitään ilmoittamatta, ja sitten ei meinaa päästä eroon.

Noniin saatiin kaupoilla eilen sitten käytyä. Oltaisiin vielä haluttu mummuni kanssa yhteen kauppaan, mutta se ei isälleni sopinut, koska kello oli jo niin paljon (18) ja hänellä oli takana pitkä päivä. Noh... kenenköhän vika, että oltiin siellä niin myöhään ja kuka käski haalia ylimääräisiä töitä tuolle ennalta sovitulle päivälle.

Vähän harmittaa tuommoinen, mutta minkäs teet.

Yhteistyössä