Siis tarjoaako joku oikeasti pakastepullia/leipomuksia juhlissa?:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi luoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mamma italiana, näin on, pakko aina muistuttaa itselleen, että duracell -pupumaisuus toiminassa ja ajattelussa ei ole standardi vaan oma ongelma :-) Muut luultavasti kokevat sen aika ärsyttävänä piirteenä. Minusta on välillä mukavaa, kun kohtaa toisen "nopean", ei tarvitse pidätellä itseään yhtään.

Toisaalta esim. veljeni on samanlainen kuin minä ja viihdymme tosi hyvin yhdessä, mutta jos olisimme kovin pitkiä aikoja yhdessä, niin kumpikin varmaan väsyisi ja miettisi miksi se toinen on niin rasittava :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27231061:
Aivan - noinkin asian voi joissain piireissä nähdä. Minun juhlani kyllä onnistuvat aina, koska minun lattialleni on hyvä pyörtyä (moni oikein toivookin pääsevänsä juuri minun lattialleni), lisäksi olen tietenkin EA-taitoinen ja hoivaan hellästi jos tarpeen. Mutta yleensä kaikki vuokseni pyörtyneet ovat vain kiitelleet kokemuksesta. :snotty:

Nii siis ajattelin et jos sulla ois sit tylsää. Mutta tarkemmin ajateltuna eihän sulla tietenkään olis, koska vieraiden heräilyä odottaessa voisit vaikka opetella jonkun kielen lisää tai kehittää uusia uusiutuvia energianlähteitä.

Anteeksi moukkamainen esitykseni :ashamed:

Nii siis ajattelin et jos sulla ois sit tylsää. Mutta tarkemmin ajateltuna eihän sulla tietenkään olis, koska vieraiden heräilyä odottaessa voisit vaikka opetella jonkun kielen lisää tai kehittää uusia uusiutuvia energianlähteitä.

Anteeksi moukkamainen esitykseni :ashamed:

Olet hyvin kuitenkin sisäistänyt minun elämäntapani. =)
Hienoa Mythago.

th_Bwavo-Clappity-clappity.jpg

• Tykkää
Reactions: Mythago
[QUOTE="Mamma italiana";27231117]Harmi ettà ketjun muututtua varsin filosofiseksi ajatteluksi, minun pitàà làhteà syntymàpàivàjuhlille. Saapa nàhdà mità on tarjolla![/QUOTE]

:D Tuut sitten raportoimaan!

Palstan mahtavuutta taas parhaimmillaan tänään! :D Toiset ei jaksa hoitaa lapsiaan kotona vaan vie isompia sitä mukaa päiväkotiin kun uutta vauvaa pukkaa ja herranjestas toiset ei jaksa leipoa! Mitäs jos on pyörätuolissa vaikka äiti, tai muuten joku perussairaus estää juuri leipomisen, mutta jaksaa hoitaa omat pienet lapsensa kotona? Ei, kyllä leipoa pitää, muuten on laiska! :D No, tämmöistä asiaa ihmettelevällä ei vaan voi kovin suurta elämänkokemusta tai empatiakykyä olla; pieni elämä ja pienet murheet, niin kai se menee?

Ja kuten tänään on tullut todistettua niin suurinta haloota toisten tavasta hoitaa omia lapsiaan, toisten imetyksistä ja perhepeteilyistä kantaa ne, joilla itsellään ne suurimmat mielenterveysongelmat on. Tää on huippupalsta, kiitos teille kaikille viikonlopun aloitus nauruista! Huikeaa.

Leipoa pitää itse, lapset pitää hoitaa kotona, siivota pitää joka päivä ja ruoan pitää olla kotiruokaa. Mikään muu tapa elää ei ole oikein, vaan kaikkien tulee noudattaa samoja normeja.

Auta armias jos et noudata, kyllä sitä ihmetellään ja taivastellaan ja paheksutaan ainakin salaa. Ei kun julkisesti, täähän on kaksplus -palsta!

Ihanaa että täällä elää vielä tää vanhanaikaisuus kaikessa voimassaan, saa aina nauraa, ja kaikenlisäksi vielä tuntea itsensä onnelliseksi, että osaa elää elämäänsä VÄHÄN vapautuneemmin :-)

• Tykkää
Reactions: Zarppa
Minä laitoin kyllä välit poikki ystävääni, joka tarjosi juhlissa raakapakastepiirakoita. Ei auttanut itsetehty munavoi. Pullat se oli ostanut LIDLISTÄ, ei ees paistamaan vaivautunut!

Joo. Hain palstalta viihdettä junamatkalle, enkä pettynyt. :D
P.S. En leivo itse juhliin. Vihaan leipomista. Onneksi kaveri on kondiittori, pikkumaksulla tekee mitä vaan kanttarellimuffineista voileipäkakkuun. Seuraksi sitten valmispakastetta kaverin ajan ja jaksamisen mukaan.

Mahtava ketju kaiken kaikkiaan. En ole pitkään aikaan nauranut näin makeasti. :D Erityisesti nimimerkit Mythago, Italian mamma ja Lilli saavat minulta erityismaininnan. Ensimmäinen sija menee luonnollisesti aloittajalle. :D :D

Minä laitoin kyllä välit poikki ystävääni, joka tarjosi juhlissa raakapakastepiirakoita. Ei auttanut itsetehty munavoi. Pullat se oli ostanut LIDLISTÄ, ei ees paistamaan vaivautunut!

Joo. Hain palstalta viihdettä junamatkalle, enkä pettynyt. :D
P.S. En leivo itse juhliin. Vihaan leipomista. Onneksi kaveri on kondiittori, pikkumaksulla tekee mitä vaan kanttarellimuffineista voileipäkakkuun. Seuraksi sitten valmispakastetta kaverin ajan ja jaksamisen mukaan.

Vastuuton ystävä sulla. Hyvä, että annoit lemput. Ooks varma siitä kondiittoriystävästäkään, ettei vaan osta valmiita taikinoita? Enemmän epäluuloisuutta, ystävä hyvä!! ;) :D

Joskus olisi jopa suotavaa, että ostaisi tarjoomukset. Anopilla on kaksi reseptiä, joiden mukaan hän on ikänsä leipomiseen ja näin 20 vuotta niitä kaikissa juhlissa ja joka vierailulla saaneena totean, että kyllä vaihtelu olisi poikaa!

itse tykkään leipoa, se on parasta terapiaa. Jos taas jollekin toisella pakastepullan paistaminen ja sillä välin jonkun muun asian tekeminen on sellaista, niin mielelläni suon sen hänelle. Syön valitettavasti ihan mielelläni myös niitä pakastepullia:)

Mitähän se tosiaan kertoo musta kun kaiken tilaan aina pitopalvelusta? Laiskapaska tietenkin kun en itse leivo. Kiittämätön tietenkin kun on sitä rahaakin. NIIIIIN, ja tietenkin itsekeskeinen, kusipää kun täällä kehtaan vielä asialla leveillä. Voi veetun vattu miten paljon sitä saakaan ihmisestä selville jonkun pakastepullan kautta.

se että minä tykkään leipoa ja laittaa, ei tarkoita, että kaikki muutkin tykkää ja haluaa niin tehdä. mulle kelpaa ihan kaupankin tuotteet. mulla on paljon asioita joita en itse tee, mutta joku toinen tekeekin. esim. kukka-asetelmat tai käsityöt. niilläkin voi brassailla juhlissa ;)

ei kai sentäs..huihui! Kannasko pysytellä siellä omassa tuvassa omien herkkujen kanssa jos pitää arvostella netissä toiseten tarjottavia!!! musta se kertoo tasan enemmän sun huonoista käytöstavoista kuin pakasteleivokset kenenkään laiskuudesta.

Ei sillä musta nyt niin oo väljä onko se pakaste altaasta vai omin käsin tehtyä. Mut olisi ihan kiva, et nämä tarjottavat riittäis kaikille. Näinkin erään juhlissa on useamman kerran käyny. Kalliit lahjat kyllä pyydetään, mutta tarjottavat loppuu auttamattomasti kesken...Eikä ees ole kyse siitä, et joku ottas useamman kerran, kun vaan on liian vähän.

Yhteistyössä