Siis tarjoaako joku oikeasti pakastepullia/leipomuksia juhlissa?:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi luoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kehtaisi laittaa juhlissa tarjolle valmistuotteita, vaikka en mikään leipomisenrakastaja olekaan.

Muut tehköön miten tykkää, mua ei oikeesti kiinnosta yhtään miten muut tarjottavansa hankkii.

Meillä oli tänään lapsen synttärijuhlat ja en leiponu sinne mitään itse. Kaikki oli valmista (keksit ja karkit) taikka pakasteesta (kakku ja karjalanpiirakat). No, munavoin tein itte :D :D :D
Ei kukaan valittanu. Ja jos ois valittanu niin olisin lykänny pullatiinun käteen ja sanonu että saa alkaa leipomaan jos asia niin vaivaa.

Voi kuule, kyllä leivinuuni löytyy ja puut on isännän tekemiä, oman isänsä metsästä hakee, kun ei tuota omaa metsää ole:) Ja kyllä mun mielestä olis ihan järjetöntä lämmittää ostopuilla, kun saa muualtakin, kun vähän vaivautuu.

Juu ja pulliin käytettävä maito (jos teet pullat maitoon) on omista lehmistä itse lypsetty? Munat omasta kanalasta? Sokerin oot itse kasvattanut ja vehnäkin tulee omasta pellosta? Voin olet itse kirnunut? :)

Vähänkö olis noloa ostaa kaupasta jotain raaka-aineita. :D

[QUOTE="vieras";27230480]No silti - tarjoaa mitä vaan mutta eikö vois tarjota jotain tuoretta sen kerran kun vieraita tulee. Kyllä mä ainakin jostain pakastepullista tulkitsen, että taidan käydä kylässä ko. paikassa turhan usein.[/QUOTE]
No rippijuhlissa ja synttärijuhlilla muut on ollut tuoretta, ne pullat on kuten aikaisemmin mainitsin oikeastaan ainoita sellaisia, mitä voi tuoreen veroisena tarjota pakastimen kautta eli ei tarvitse kaiken muun kiireen keskellä vielä niitä leipoa.

Yhteistyössä