Siis tämä on noloa,olenkohan ainoa...

Tiiteni harmaana
Itselle kävi ihan samoin, kun testasin tuttavien trampoliinia. Tää tuttuni vielä etukäteen sanoi, että varo, ettei tule pissat housuun ja että voi lainata mulle pikkuhousunsuojaa... No lirahtihan se mullakin, vaikken olis uskonut!
 
vehnikkä
Meillä kans trampoliini ja ei pahemmin huvita siinä pomppia kun ne paikat sisällä hyllyy mukana :( ei onneksi ole pissit housuun asti tullu mutta pakko kai se on yrittää sitä jumppausta, kun vaan muistais... :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Alkuperäinen kirjoittaja nolo kysyä..??:
mistä te ostatte niitä kuulia?? ja nekö sit tehoo?? osaako niitä sit käyttää??
instrusta, sincitystä (www.sincity.fi) ja treenikuulat on erilaiset kun nautintokuulat....

Voit kokeilla löytää lihakset ilman kuuliakin näin: kun olet pissalla, niin katkaise pissaaminen hetkeksi. Jos onnistuu, niin just ne lihakset tekevät työn. Tätä ei vaan saa tehdä useasti ettei tule pissatulehduksia.. Kun hoksaat, miltä kuuluu tuntua, niin pystyt jumppaamaan missä vain. Esim. vaikka siinä palstaillessa tai autossa, joskus kun on minulla oikein tylsää autossa, niin jumppaan lihaksia supistamalla aina lyhtypylvään kohdalla.. Hitaassa vauhdissa helpompaa ja moottporitiellä saakin paiskia töitä tosissaan. :LOL: :LOL:
Ei siitä pissatulehdusta tule, vaan menee rikki se pissarefleksi systeemi. sitä pissan katkaisua ei suositella ollenkaan tehtäväksi.
Mitäs sitten tapahtuu kun se menee rikki :ashamed:
Mulla ei nimittäin toimi olenkaan.. :/ enkä ole edes synnyttänyt koskaan, mutta jotain muuta on :ashamed:
 

Yhteistyössä