siis tää on työntekijän kidutusta!

Olen mahataudissa :x Tänään olis pitänyt töihin, mutta en kai mä nyt mee kun oksennus tulee joka puoliska tunti. Meillä ei ole työterveyttä, joten tk ainut vaihtoehto... Sinne soitto on aina yhtä "ihanaa".

-MIKSET MEE TYÖTERVEYTEEN?
-öö...meillä ei oo.

No ja nyt sitten pitäis lähteä polkemaan pyörällä tässä kunnossa kaupungin toiselle puolelle tk:hon, että saa sen saikkutodistuksen. kivaa. Onkohan tää ees ihan kaikkien sääntöjen mukaan oikein...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
Olen mahataudissa :x Tänään olis pitänyt töihin, mutta en kai mä nyt mee kun oksennus tulee joka puoliska tunti. Meillä ei ole työterveyttä, joten tk ainut vaihtoehto... Sinne soitto on aina yhtä "ihanaa".

-MIKSET MEE TYÖTERVEYTEEN?
-öö...meillä ei oo.

No ja nyt sitten pitäis lähteä polkemaan pyörällä tässä kunnossa kaupungin toiselle puolelle tk:hon, että saa sen saikkutodistuksen. kivaa. Onkohan tää ees ihan kaikkien sääntöjen mukaan oikein...
Ei ole oikein. Työnantajan velvollisuus on järjestää työterveyshuolto, vaikka olisi vain yksi työntekijä listoilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
Olen mahataudissa :x Tänään olis pitänyt töihin, mutta en kai mä nyt mee kun oksennus tulee joka puoliska tunti. Meillä ei ole työterveyttä, joten tk ainut vaihtoehto... Sinne soitto on aina yhtä "ihanaa".

-MIKSET MEE TYÖTERVEYTEEN?
-öö...meillä ei oo.

No ja nyt sitten pitäis lähteä polkemaan pyörällä tässä kunnossa kaupungin toiselle puolelle tk:hon, että saa sen saikkutodistuksen. kivaa. Onkohan tää ees ihan kaikkien sääntöjen mukaan oikein...
Mikset mene taksilla? Vaikka olisi työterveyshuolto niin sekin voisi olla vaikka toisessa kaupungissa riippuen siitä mistä työnantaja on palvelun hankkinut.
 
niin tai näin
Meillä taasen on pakko lähteä työterveyteen kaupungin toiselle laidalle vaikka olisi pää kainalossa.

TA:n ei tarvitse hyväksyä muiden saikkutodistuksia...
 
dr
Työnantajan pitää järjestää työterveyshuolto (terveystarkastukset, työpaikkakäynnit jne.), jotka ovat pakollisia, mutta siihen ei tarvitse kuulua sairaanhoitoa. Näin ollen ei auta muu kuin mennä tk:een tai yksityiselle.
 

Yhteistyössä