Siis täällä ei tapahdu enää mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ääääääääähhhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ääääääääähhhhh

Vieras
Miksi ihmeessä täältä on ajettu kaikki kivat pois? Tulkaa takaisin!! Se teidän tempaus oli kyllä ihan yliveto, tuli vanhat palsta ajat mieleen. Täällä on niin kuollutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ääääääääähhhhh;30347204:
Miksi ihmeessä täältä on ajettu kaikki kivat pois? Tulkaa takaisin!! Se teidän tempaus oli kyllä ihan yliveto, tuli vanhat palsta ajat mieleen. Täällä on niin kuollutta.

Keiden tempaus?

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30347358:
Joo olihan se aika nostalgista :) Jäin kaipaamaan vielä muutamaa vanhaa ihanaa tyyppiä. Mietinkin silloin itse, palaanko vanhaan nikkiini takaisin. :)

:O

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30347394:
Joskus ketjun alkuaikojen. Sillon tuli linkiteltyä itestänsä kuvia. Samoin joihinkin muihinkin ketjuihin vanhalla nikillä :D

en ole paljoakaan seurannu tuota the ketjua ja millään ei tule sun entinen nikki mieleen. muutaman kuvan osaan kyllä yhdistää sun nikkiin ja joskus muistan kyselleeni tietä yhteen liikkeeseen sielläpäin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30347400:
en ole paljoakaan seurannu tuota the ketjua ja millään ei tule sun entinen nikki mieleen. muutaman kuvan osaan kyllä yhdistää sun nikkiin ja joskus muistan kyselleeni tietä yhteen liikkeeseen sielläpäin. ;)

Puhuinkin sun omasta ketjusta ;) Niinhän sä kyllä kyselitkin ja taisit jopa löytää perillekin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30347411:
Toisaalta nykyään olisi helppo palatakin vanhaan nikkiin takas, kun enää ei oo merkitystä sillä josko jotkut tunnistaisikin uudelleen. Mulle ihan sama vaiks laittais pärstäkuvan julkiseen jakoon :D

mä laitoin jo, mutten tälle palstalle. :rolleyes:

Ultramariini, Isämies ja Lispetti saisivat palata takaisin. :'(

Yhteistyössä