Mulla ei ole teille enää mitään sanottavaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entiseksi jäävä vakkari.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entiseksi jäävä vakkari.

Vieras
Ei vaan tuu mitään enää mieleen. Eli mun palstailu on oikeasti tainnut tulla tiensä päähän :) Hyvät jatkot kaikille. Johan täällä tuli kestonaamana oltua useamman vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja M :
Hei hei! Kuitenkin käyt täällä harmailemassa jatkossakin. Olen IHAN varma. Mutte tervetuloa!!

Kun en ole harmaanakaan keksinyt tänne tätä ketjua kummempaa enää, niin en taida :) Aikansa kutakin. Täällä ei vaan tunnu olevan enää mulle mitään, ei sen enempää mustana kuin harmaanakaan. Hyvä näin, elämä hakee uusia uomiaan muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vierain:
Keittis??? Toivottavasti et ole :)

Tätä kai tässä ajettiin takaa että aletaan arvailemaan kuka on ja ap toivottavasti näkee oman nickinsä listassa.

Mä en vaan voi käsittää miksi nää ketjut on aina "nyt harmaana".

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:
Keittis??? Toivottavasti et ole :)

Tätä kai tässä ajettiin takaa että aletaan arvailemaan kuka on ja ap toivottavasti näkee oman nickinsä listassa.

Mä en vaan voi käsittää miksi nää ketjut on aina "nyt harmaana".

Juu, ei kannata arvailla, en minä sitä kerro. Ja mustana en kirjoita siksi että mulla ei ole tarve tehdä mitään dramaattista lähtöä josta ilmoitan ja "kinuan" säälihyvästejä. Tää on hyvä näin.

Ja tämä on nyt se viimeinen viesti, että ei sitä turhaan kannata arvuutella. En ole kukaan oleellinen, vanha vakionaama vain joka on ollut täällä liian kauan mutta ei ole näitä palstan kannattelijoita tai suosituimpia tai vihatuimpia. Kunhan läksin :D Hyvät jatkot kaikille, ja kiitos kuluneista vuosista :wave:

Samaa mietin minäkin. Tahti on harventunut kuluneena vuonna niin paljon, että ensi vuonna mennään varmaan nollaan. Ei vaan jaksa enää innostua juuri mistään ketjusta, kaikki aiheet on jo koluttu niin moneen kertaan. Hatun nosto teille, jotka jaksatte vastata 18. kerran kysymyksiin kuten kuinka pitkä lapsenne oli 1,5 vuotiaana tai minkä väriset silmät miehellänne on.

Yhteistyössä