H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aineenope:Mihin työhön olet menossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Satavarmasti tiistai-iltapäivänä joku hyperventiloiva mamma avaa ketjun "Opettaja ei ollut valmistautunut lapseni ekaan koulupäivään mitenkään!"
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aineenope:Mihin työhön olet menossa?
luokanopettajaksi. Itse oon aineenopettaja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsi ei pärjää yksin, koska minulla on tunnin työmatka. Enkä minä usko, että tuo tartuttaa toisia sen enempää kuin minäkään (kurkkua jo kivistää ). Saa pysyä minun luokassani koko ajan, minkä koululla olen.
Alkuperäinen kirjoittaja pk:sta päivää:Viet lapsen huomenna päiväkotiin, jos kerran on kuumeeton. Puolella lapsista siellä valuu nenä ja yskityttää tähän aikaan vuodesta, kun palataan lomilta.
Voin kertoa, että en itse todellakaan pidä lapsilla mitään kuumeetonta päivää eli terveitä lapsia kotona sairauden jälkeen. Vaan vien lapset hoitoon, jos vointi on hyvä. Meillä ei sijaisia saa, joten töistä olen pois mahdollisimman vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja millainen äiti on mielummion töissä kun lapsensa leikkaukseenviennissä mukana:törkeetä.Lapsiparka,leikkaus varmaan pelottaa mutta äitiä ei kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä luokkaa meet opettaa?
Ei kai sitä nyt alakoululaisilla tarvii heti ekana päivänä alkaa kirjoista pänttäämistä..
Alkuperäinen kirjoittaja Fy:Alkuperäinen kirjoittaja pk:sta päivää:Viet lapsen huomenna päiväkotiin, jos kerran on kuumeeton. Puolella lapsista siellä valuu nenä ja yskityttää tähän aikaan vuodesta, kun palataan lomilta.
Voin kertoa, että en itse todellakaan pidä lapsilla mitään kuumeetonta päivää eli terveitä lapsia kotona sairauden jälkeen. Vaan vien lapset hoitoon, jos vointi on hyvä. Meillä ei sijaisia saa, joten töistä olen pois mahdollisimman vähän.
Kiitos vaan sulle kun tuot räkäiset kersasi tartuttamaan muita lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja pk:sta päivää:Alkuperäinen kirjoittaja Fy:Alkuperäinen kirjoittaja pk:sta päivää:Viet lapsen huomenna päiväkotiin, jos kerran on kuumeeton. Puolella lapsista siellä valuu nenä ja yskityttää tähän aikaan vuodesta, kun palataan lomilta.
Olkaa hyvä vaan.
Suurin osa taudeista tartuttaa ennen alkamistaan pahiten, joten kyllä se tauti on jo ryhmässä kiertänyt. Yskä voi kestää monta viikkoa ja nuhakin yli viikon. Kyllä lääkäri nauraisi, jos lapsen nuhan takia yrittäisi sairaslomaa saada.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsi ei pärjää yksin, koska minulla on tunnin työmatka. Enkä minä usko, että tuo tartuttaa toisia sen enempää kuin minäkään (kurkkua jo kivistää ). Saa pysyä minun luokassani koko ajan, minkä koululla olen.
Mun mielestä tässä tuo tartuttaminen ole mikään pääjuttu, vaan se että jaksaako kipeä lapsi tuollaista. Ja tunnin ajomatkakin.. Ei mua ainakaan itseäni huvittais kipeenä istuu parii tuntii autossa ja sit makailla jossain lattialla välillä.
Tottakai sä nyt jäät hoitaa sitä lastas kotiin...
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja pk:sta päivää:Alkuperäinen kirjoittaja Fy:Alkuperäinen kirjoittaja pk:sta päivää:Viet lapsen huomenna päiväkotiin, jos kerran on kuumeeton. Puolella lapsista siellä valuu nenä ja yskityttää tähän aikaan vuodesta, kun palataan lomilta.
Olkaa hyvä vaan.
Suurin osa taudeista tartuttaa ennen alkamistaan pahiten, joten kyllä se tauti on jo ryhmässä kiertänyt. Yskä voi kestää monta viikkoa ja nuhakin yli viikon. Kyllä lääkäri nauraisi, jos lapsen nuhan takia yrittäisi sairaslomaa saada.
Lääkäri kyllä sanoisi, että YKSI KUUMEETON PÄIVÄ ennen hoitoon viemistä.