Siis tää ei oo totta! Ensimmäinen päivä uudessa työpaikassa ja mun on pakko ottaa sairas lapsi mukaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja F
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kolme poikaa:
no kuinkahan kipeä lapsi on jos vaan yskii ja aivastelee?! kait sen nyt tarhaan viedä voi :whistle: onhan siellä niitäkin joilla vihree räkä valuu kokoajan :x

Itse asiassa luulen, että voi huomenna olla jo ihan hyvässäkin kunnossa. Mutta hoitoon ei voi viedä, koska oli tänään selkeästi kuumeinen. Yleensä on kuumeessa vain yhden päivän. Mutta pitää aamulla katsoa vielä tuota tilannetta.

Ja oikeasti, mun on pakko mennä ainakin käymään siellä. Pakko hakea oppikirjat, muuten ei hommasta tule mitään.

Mä olin lapsena sairaana joskus äidin työpaikalla mukana. En kyllä kärsinyt siitä mitenkään erityisesti eikä varmaan kukaan saanut tartuntaakaan kun jossain takahuoneessa pötköttelin. Mut se oli 80-lukua.

Ymmärrän, että haluat menna veso-päivään, itsekin haluaisin ehdottomasti mennä, mutta en kyllä haluaisi työpaikalleni kenenkään kollegan sairasta lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiks niitä kirjoja yms. voi saada tiistaina aamulla ennen tunteja?

Joo vois, mutta kukas ne tunnit sitten suunnittelee? Kaksoitunteja vielä heti kärkeen, että pakko on jo jotain tehdäkin.

No etkö voi suunnitella niitä huomenna kotona? Onko se nyt heti pakko niitä kirjoja alkaa läpi käymään?

Joo vois, mutta kukas ne tunnit sitten suunnittelee? Kaksoitunteja vielä heti kärkeen, että pakko on jo jotain tehdäkin.

No etkö voi suunnitella niitä huomenna kotona? Onko se nyt heti pakko niitä kirjoja alkaa läpi käymään?

En osaa ilman kirjoja. Oon menossa työhön, jota en ole koskaan tehnyt.

En osaa ilman kirjoja. Oon menossa työhön, jota en ole koskaan tehnyt.

Siis olet opettaja etkä osaa opetettavia asioita ilman kirjoja?

Lapsi ei pärjää yksin, koska minulla on tunnin työmatka. Enkä minä usko, että tuo tartuttaa toisia sen enempää kuin minäkään (kurkkua jo kivistää ). Saa pysyä minun luokassani koko ajan, minkä koululla olen.

Kyllä niistä töistä aina saa uudelleen kiinni, jos ei muuten niin sähellät sit oikein olan takaa, kun menet sinne. Yksi päivä ei merkitse niin paljon. Minä jäisin sinuna huomenna kotiin.

Yhteistyössä