Siis sekö on naisessa huoramaista/tekee huoran näköisen, että...

• Viestiketjun aloittaja Ihmettelenpä vain
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Juu viime kesänä ei kyllä olis tullu mieleenkään pukea paljoa kangasta ympärille. :D
Pikku tennishame ja toppikin oli liikaa :D Alasti kun en ihan viitsinyt olla kuitenkaan...
Tuossa piti muuten lukea maksullisia eikä masullisia. En siis kommentoi kenenkään painoasioihin tällä, pukekaa vaan pyöreämmätkin minihame päälle ja se toppi, sekin on minusta ihan ok. Minusta jokainen ulkonäköön ja kokoon katsomatta on sopivaa pukeutua helteellä vähäisiin vaatteisiin, surullista jos pitää verhota itseään telttaan vaan siks, että ei voi muotojaan näyttää. Ja unohtakaa jo se huora-sana! Mitä ihmettä te opetatte tytöillenne ja pojillenne, että on soveliasta arvostella naisia näin??? Pohjimmiltaan kaikki tällainen aina peilaa siihen omaan varmuuteen itsenään sekä siihen omaan seksuaalisuuteen ja sen ilmaisemiseen. Enkä sitten tarkoita, että tyylitön olemus ja parempaa seksiä vaan siis, että oma tyyli pukeutua, enemmän tyytyväisyyttä itseensä ja parempi tapa ilmaista seksuaalisuuttaan.

Musta pukeutumisen perussääntöihin kuuluu se, ettei paljasta kaikkea yhtä aikaa. Jos käyttää lyhyttä hametta ja saappaita/korkkareita, paidan tulisi olla peittävämpi (ei tarkoita mitään nunnakaapua). Jos taas yläosa on antavampi, on tyylikästä käyttää hillittyä alaosaa.

Tämä näkyy hyvin noissa Lunan laittamissa kuvissakin. MUN MIELESTÄNI halvan näköistä on, jos hame on niin kyhyt, että perskannikat vilkkuu ja tissivakokin on näkyvillä niin alas kuin voi ilman että nännit vilkkuu... itsessään minihameessa, korkkareissa tai avoinaisessa topissakaan ei ole mitään pahaa, kunhan niitä osaa yhdistellä oikein.

ärsyttäääää
itse saan välillä palautetta kaveriltani jos laitan kesäaikaan avonaisen paidan/topin, koska minulla on isot rinnat, vaaleat pität hiukset ja osaan meikata hyvin. mielestäni on väärin, että pienirintainen saa pitää jos jonkinmoisia kireitä biletoppeja, mutta auta armias jos saman paidan laittaa päälleen ihminen jolla on isot rinnat, haukutaan heti tyrkyksi tai tissien esittelijäksi, eikä se pienirintainen kuitenkin ihan samalla tavalla sitten ole tyrkky tai itsensä esittelijä jos päällä on tismalleen sama toppi

Ihan varmasti kyttäämässä muitten miehiä. Horo mikä horo!
:D :D :D juu...mulla tulee siis olemaan ongelmia kun vauva tulee hiekkalaatikkoikään.
En voikkaan laittaa pillifarkkuja ja siistejä meikkejä tms...saati sitten hametta...:D No olen mieluummin *** ku luovun omasta tyylistäni.

Toisaalta, aivan hiton sama jos näytän jonkun ämmän mielestä ****lta :D Tiedän itse ihan hyvin miltä näytän ja se ei ole ***. :D Sillon on jo katsojassa vikaa :)
Näi juur...oma tyyli pidetään vaiks sitte ois lauma lapsii ja hiekkalaatikko kutsuu :D
En todellakaan ymmärrä monen kotiäidin tapaa alipukeutua ja olla laittammatta ihtiää "ihmisennäköseksi"
:popcorn:

Mimosept
Itse käytän tarralenkkareita, college-housuja ja t-paitoja. Talvella punaista toppatakkia, jonka löysin roskiksesta. Tukka on lyhyt tottakai eikä väriä. Näytän ihan lesbolta. Pimpin seudun sheivaan aika usein, että kyllä jotain naisellistakin löytyy täältä. Itse en käyttäisi huorien kuteita enkä meikkejä. Tulee mieleen pelkkä AIDS-reikä sellaisesta lumpusta. Olen äiti enkä mikään kiimoisaaan vääntelehtivä pilluhuora.

Yhteistyössä