Siis pakko kysyä ikuisuuskysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmejakumma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmejakumma

Vieras
Mutta voiko olla raskaana, jos testit negaa, mutta tätiä ei kuulu, vaikka terolut kuuri loppunut jo parisen viikkoa sitten??

Onko joku ollut raskaana niin, ettei testit ole näyttäneet?

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Eikös terolut-kuurin jäläkeen voi mennä pidempääkin, ettei kuukautisia kuulu? Vai muistankohan ihan väärin :ashamed:

Mulla on mennyt aina niin, että vuodot tulleet viim. 3 vrk kuurin loputtua, joskus jo kuurin aikana. Sama myös Primoluteilla, joissa siis sama vaikuttava aine. Paitsi tietty, jos olen ollut raskaana, mutta silloin on testit näyttäneet plussaa tietysti. Netistä googletin niin yli 2 viikkoa ei kyl pitäis mennä.

Mulla alkanu aina Terolut kuurin jälkeen menkat n. 6-8 päivän päästä viimeisestä pilleristä.
Eli kierrot ollu 30-32 päivää.
Mulla ei oo koskaan Terolutien kanssa jääny menkat tulematta.
Clomifeneil kyl jääny menkat omille teilleen ilman et raskaana oon ollut.
Tosin meidän ainokainen tärppäs ekasta clomikierrosta :heart:

Kiitos vastauksista! Jos kovin monta viikkoa vielä menee, taidan mennä lääkäriin. Mulla on myös clomeilla tullut aina menkat, jos en ole ollut raskaana. Mutta nyt vain teroja olen käyttänyt ja missä lie luuraavat..Rinnat on kyllä mielettömän arat, eli se vaikuttaisi raskausoireelta, mutta muuten en kauheasti usko asiaan, sillä eiköhän niiden testien pitäisi olla melko luotettavia...

Yhteistyössä