Siis onko väärin pyytää miestä katkomaan sukuunsa välit kokonaan?vai onko mun vain siedettävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puran
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tiina";22718935]Minä yrittäisin vielä kerran. Kutsuisin kahville ja keskustelisin asiat selväksi. En usko, että he ihan noin kaistapäisiä ovat. Olen 100% varma, että olet jollain tavalla osasyyllinen tilanteeseen. Jotain epäselvyyksiä asiassa on.

jos eivät tule paikalle tai haistattelevat, niin anna sitten olla,mutta käännä vielä kerran toinen poski, Joulun ja lasten kunniaksi.[/QUOTE]

Jos juoppohullu anoppi tulee tuuppimaan rappusia alas niin ei ehkä kannata käännellä poskia tai mitään muutakaan. Numerot vaihtoon ja salaisiksi. Lähestymiskielto ja aina ilmoitusta poliisille jos yrittää mitään yhteyttä pitää. Jos mies nyt joskus juttelee äitinsä kanssa niin ei se varmaan maailmaa kaada jos sun ei tarvitse olla missään tekemisissä siihen sukuun. Jos mieheskään ei halua puheluja niin senkin numero vaihtoon. Kattoo sitten muuttuuko meininki parissa vuodessa.

[QUOTE="Tiina";22718935]Minä yrittäisin vielä kerran. Kutsuisin kahville ja keskustelisin asiat selväksi. En usko, että he ihan noin kaistapäisiä ovat. Olen 100% varma, että olet jollain tavalla osasyyllinen tilanteeseen. Jotain epäselvyyksiä asiassa on.

jos eivät tule paikalle tai haistattelevat, niin anna sitten olla,mutta käännä vielä kerran toinen poski, Joulun ja lasten kunniaksi.[/QUOTE]

Joo kyllä minä olen syyllinen siinä että olen riistänyt äidiltä pojan ja suvulta sen entisen renttujuoppo miehen joka ottaa nykyään harvoin.
ja niin se että olen vielä syyllinen että lapset näkevät mummoaan tai sukua kerran vuodessa koska miehen äiti on alkoholisti ja sen mielestä on ok olla sammumis kunnossa lasteni aikana,jopa vuosia vuosia sitten ottaa hoitoon olla selvinpäin ja ruveta ryyppään heidän aikanaan ja itkemään 2 entistä miestä jotka tappaneet itsensä,käydä väkivallalla tämän jälkeen minun päälleni kun haen lapseni pois ja totean ettei ikinä enää sinulle hoitoon.

Joo kyllä minä olen syyllinen siinä että olen riistänyt äidiltä pojan ja suvulta sen entisen renttujuoppo miehen joka ottaa nykyään harvoin.
ja niin se että olen vielä syyllinen että lapset näkevät mummoaan tai sukua kerran vuodessa koska miehen äiti on alkoholisti ja sen mielestä on ok olla sammumis kunnossa lasteni aikana,jopa vuosia vuosia sitten ottaa hoitoon olla selvinpäin ja ruveta ryyppään heidän aikanaan ja itkemään 2 entistä miestä jotka tappaneet itsensä,käydä väkivallalla tämän jälkeen minun päälleni kun haen lapseni pois ja totean ettei ikinä enää sinulle hoitoon.

Ok, oma isäni on alkoholisti ja vuoden parin tauko tapaamisissa auttoi käytökseen. Ymmärrän tämän puolen. En silti ymmärrä sitä, että alennutaan todella alas uhkailuihin ja kaiken maailman poliiseihin. Numerot vaihtoon, jos se sillä selviää. Kaikki juoppojen kanssa asioineet ymmärtää,e ttä uhkailut yms ei toimi, ei juopot muista jne jne jne.

[QUOTE="Tiina";22718988]Ok, oma isäni on alkoholisti ja vuoden parin tauko tapaamisissa auttoi käytökseen. Ymmärrän tämän puolen. En silti ymmärrä sitä, että alennutaan todella alas uhkailuihin ja kaiken maailman poliiseihin. Numerot vaihtoon, jos se sillä selviää. Kaikki juoppojen kanssa asioineet ymmärtää,e ttä uhkailut yms ei toimi, ei juopot muista jne jne jne.[/QUOTE]

uhkailut?
he uhkailevat minun henkeä,lasten vientiä sun muuta.
tullaan oven taakse hajottamaan laseja hakkaamaan ovea ja minun ei pitäisi alentua soittamaan poliisia?
missähän pumpulilandiassa tiina mahdat asua?

Mä katkoisin ensin omat välini miehen sukuun. Ainakin tässä vaiheessa. Jos kunnostautuvat myöhemmin, asiaa voi katsoa ja keskustella uudestaan. En kattelis yhtään tuollaista toimintaa. Ihmisarvoista kohtelua voi jokainen odottaa saavansa.

Ihme ettei miehesi ole katkonut itse suhteita jo.

[QUOTE="Tiina";22718988]Ok, oma isäni on alkoholisti ja vuoden parin tauko tapaamisissa auttoi käytökseen. Ymmärrän tämän puolen. En silti ymmärrä sitä, että alennutaan todella alas uhkailuihin ja kaiken maailman poliiseihin. Numerot vaihtoon, jos se sillä selviää. Kaikki juoppojen kanssa asioineet ymmärtää,e ttä uhkailut yms ei toimi, ei juopot muista jne jne jne.[/QUOTE]

Meinaatko että lähestymiskielto on uhkaus? Jos meinaat niin oot kyllä sekasin.

uhkailut?
he uhkailevat minun henkeä,lasten vientiä sun muuta.
tullaan oven taakse hajottamaan laseja hakkaamaan ovea ja minun ei pitäisi alentua soittamaan poliisia?
missähän pumpulilandiassa tiina mahdat asua?

No, olen realisti ja oman elämänkokemukseni koulima. Nähty on monenmoista.

Tällä palstalla huudetaan poliiseja yms. pienimmistäkin. Yleensä asioihin auttaa keskustelu. Ei kaikkiin, mutta suurimpaan osaan. Kai se muori on joskus selvinpäin, jolloin siihen saa otetta. Jos meno on oikeasti noin rajua, niin pakkohoitoon tai linnaan. Epäilen vaan suuresti liioittelua ja oman negatiivisen vaikutuksen minimointia.

Hyvää joulu ja jaksamista!

"viikonloppuisin kodin askareisiin että minun ei tarvi tehdä oikeastaan mikään,mikä minusta on reilua kun olen kuitenkin raskaana,hoidan lapset ja elukat kotona miehen poissa ollessa."

Eikös se sitten ole raskasta miehellä hoitaa työt viikolla ja viikonloppuna kotityöt. millos mies lepää?? tämä saattaa sapettaa sukua? musta on ihan kohtuullista että se joka on KOTONA hoitaa kodin. ja se joka työ rahaa hoitaa sen osuuden perheen yhteisistä menoista. Ei se työn tekokaan mitään makoilua ole. ja jos viellä viikonloput hoitaa kodin niin että naisen ei tarvitse tehdä oikein mitään. niin aika rankkaa varmasti on. nämäkin pitäisi kyllä jotenkin jakaa. tästä saa kyllä kuvan että olet jo moppi kourassa ovella kun ukkotulee kotiin. viikon sotkut odottamassa ukkoa.... sori vaan.

[QUOTE="Tiina";22719045]No, olen realisti ja oman elämänkokemukseni koulima. Nähty on monenmoista.

Tällä palstalla huudetaan poliiseja yms. pienimmistäkin. Yleensä asioihin auttaa keskustelu. Ei kaikkiin, mutta suurimpaan osaan. Kai se muori on joskus selvinpäin, jolloin siihen saa otetta. Jos meno on oikeasti noin rajua, niin pakkohoitoon tai linnaan. Epäilen vaan suuresti liioittelua ja oman negatiivisen vaikutuksen minimointia.

Hyvää joulu ja jaksamista![/QUOTE]

Tätä on jatkunut vuosia!
Selvinpäin on toki hänkin,silloin on se esitettään että joo olet ihana ja selkäsi käännät tulee niin suurta moraa ettei tosikaan,haukutaan huoraksi,pidetään huonona äitinä,soitellaan sossuun yms.
en minä sano olevani pyhimys mutta minusta minulla ja lapsilla on oikeus elää niin että kukaan ei soita minun lapsilleni ja mustamaalaa minua paskaksi äidiksi NÄKEMÄTTÄ MITEN MINÄ KOTONA LAPSENI HOIDAN.
se on oikeasti jos joku heistä näkisi lapset jokapäivä tai edes muutaman kerran viikossa niin sen perusteellla tehdä ilmoituksia mutta tuo että vedetään omat johtopäätökset vaikkei nähdä.
edes se että isompi 10 vuotias sanoo mummolle ettei nyt halua puhua sen kanssa puhelimessa kun mummu sää puhut ihan tyhmiä ja mun äitistä käännetään niin että minä olen manipuloinut sanomaan noin,HEI OIKEASTI,kenen lapsi haluaa omasta tahdostaan kuunnella kun sen omaa äitiä haukutaan ja parjataan ettei osaa mitään?

ja myös se käännetään minun viakseni kun mies sanoo suvulleen että antaa olla,jättäkää rauhaan lopettakaa,sitä ei uskota ja sanotaan niin niin et ole tosissasi.

[QUOTE="huh huh";22719056]"viikonloppuisin kodin askareisiin että minun ei tarvi tehdä oikeastaan mikään,mikä minusta on reilua kun olen kuitenkin raskaana,hoidan lapset ja elukat kotona miehen poissa ollessa."

Eikös se sitten ole raskasta miehellä hoitaa työt viikolla ja viikonloppuna kotityöt. millos mies lepää?? tämä saattaa sapettaa sukua? musta on ihan kohtuullista että se joka on KOTONA hoitaa kodin. ja se joka työ rahaa hoitaa sen osuuden perheen yhteisistä menoista. Ei se työn tekokaan mitään makoilua ole. ja jos viellä viikonloput hoitaa kodin niin että naisen ei tarvitse tehdä oikein mitään. niin aika rankkaa varmasti on. nämäkin pitäisi kyllä jotenkin jakaa. tästä saa kyllä kuvan että olet jo moppi kourassa ovella kun ukkotulee kotiin. viikon sotkut odottamassa ukkoa.... sori vaan.[/QUOTE]

mies tekee viikolla 5 tuntista päivää eli hänelle jää vapaata aika paljon,minä teen kotona iltaopiskelua aina kun ehdin,hoidan 5 lasta,elukat,pyykit kodin kaiken.,
mies tulee kotiin perjantainan illalla 6 aikaa lähtee sunnuntaina 2 aikaa niin kyllä minä oletan että hän tekee yhden ruuan silloin lauantaina ja viettää aikansa lasten kanssa.
nyt ei ole kyse mistään siivouksesta koska ei ole mitään siivottavaa viikonloppuisin,
ainoastaan tuo että tekee yhden ruuan ja on sen päivän lastensa kanssa ulkoillen ja ollen,ja mies itse siitä nauttii saada olla lastensa kanssa,lauantai ilta pyhitetään saunan jälkeen meidän kahden keskiselle ajalle.
ja mies osaa suunsa avata jos on väsynyt yms.

[QUOTE="vieras";22719059]Nyt on ap:lla liiottelun makua, kyllä alkaa vaikuttamaann että itsessäon enempi vikaa. Kun lukeman perusteella, hänessä ei ole mitään vikaa....[/QUOTE]

no kerrohan viisaana se miten sanon olevani pyhimys?
minusta naurettavaa että haukutaan,solvataan,uhkaillaan,tehdään perättömiä ilmoituksia,ei uskota miehen sanaa mitä hän sanoo,tullaan ja ajetaan 500 kilometriä vain räyhätäkseen oven takana VAIN kun mies ei puhu heille tai vastaa puhelimeen ja tuota rataa.

Miten voit olla noin varma? Luuletko tosiaan, että pohjimmiltaan kaikki ihmiset on järkeviä ja loogisia, eikä ollenkaan sekoile turhista? Ihan tosi?

Minä katkoisin kaikki välit tuohon sukuun ja mies tekisi samoin. Voi olla aluksi vaikeaa, mutta jos on jo yritetty muita keinoja eikä auta, tämä on se viimeinen. Jaksamista. Tiedän tunteen, tosin omasta suvustani. Katkoin välit ja olen saanut olla rauhassa onneksi.

Ei muuta kun välit poikki ja hae lähestymiskeltoa. En itse katselisi tollasta menoa enää yhtään.

Täällä taas tartuttiin asioihin millä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Kuten tuo ,että ap:n mies tekee jotain viikonloppuisin.Kyllä meilläkin mies osallistuu kodinhoitoon ja on lasten kanssa vaikka onkin viikot töissä.

[QUOTE="huh huh";22719056]"viikonloppuisin kodin askareisiin että minun ei tarvi tehdä oikeastaan mikään,mikä minusta on reilua kun olen kuitenkin raskaana,hoidan lapset ja elukat kotona miehen poissa ollessa."

Eikös se sitten ole raskasta miehellä hoitaa työt viikolla ja viikonloppuna kotityöt. millos mies lepää?? tämä saattaa sapettaa sukua? musta on ihan kohtuullista että se joka on KOTONA hoitaa kodin. ja se joka työ rahaa hoitaa sen osuuden perheen yhteisistä menoista. Ei se työn tekokaan mitään makoilua ole. ja jos viellä viikonloput hoitaa kodin niin että naisen ei tarvitse tehdä oikein mitään. niin aika rankkaa varmasti on. nämäkin pitäisi kyllä jotenkin jakaa. tästä saa kyllä kuvan että olet jo moppi kourassa ovella kun ukkotulee kotiin. viikon sotkut odottamassa ukkoa.... sori vaan.[/QUOTE]

Onhan se ikävää ettei miehesi osallistu kotihommiin,mut eipä sitä katkeruutta tarvitse ap:seen purkaa.
Meilläkin mies käy töissä,mutta osallistuu kodin ja lastenhoitoon ihan yhtälailla kuin minäkin.
Onhan se nyt ennenkuulumatonta että yhteinen perhe hoidetaan yhdessä.

AP:lle voimia! Meillä hyvin samantyyppinen tilanne, ja meidän perheen rauhaan auttoi osittain vain välien katkominen kokonaan. Siltikin on kyllä kiusanteko jatkunut. Sen olen huomannut että ulkopuolisten on hyvin vaikea ymmärtää tilannetta, jos eivät itse ole saman piinan kohteeksi joutuneet.

[QUOTE="harmaana";22719296]AP:lle voimia! Meillä hyvin samantyyppinen tilanne, ja meidän perheen rauhaan auttoi osittain vain välien katkominen kokonaan. Siltikin on kyllä kiusanteko jatkunut. Sen olen huomannut että ulkopuolisten on hyvin vaikea ymmärtää tilannetta, jos eivät itse ole saman piinan kohteeksi joutuneet.[/QUOTE]

Kiitos.huomenna lähtee asia eteenpäin.
mies laittaa numeronsa vaihtoon ja ilmoitti tänään kaikille että näin tulee tapahtumaan että turha soitella poliiseille että on kadonnut yms.

Uusimmat

Yhteistyössä