siis onko tuo kovinkin tavallista säilyttää raskaustesti muistona?

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:
Alkuperäinen kirjoittaja morsmaikku:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja morsmaikku:
mulla on tallessa vielä veriset lakanat, kun lähti neitsyys hääyönä...
dodiin :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: Ai että kun on hauskaa. :LOL: :flower:

*** Entä eka kortsu, pitääkö se säilyttää jääkaapissa, ettei ala haisemaan? :xmas:
ekaa kortsua en muistanu ottaa talteen, mut onneks kuitenkin sen hajonneen muistin, mistä sitten meiän matti saikin alkunsa. se on laminoituna ja kehystettynä tuolla keittiön seinällä.
:LOL: :LOL:
:LOL:
 
tiitiäinen
Meillä on molempien lapsien napatyngät teipattuna vauvakirjaan ja kastevedestä vähän ihan kultasepältä ostamassa kastevesipullossa, toinen vesi jo neljä vuotta ollu ja hyvänä on pysyny. Raskaustestit on kyllä jo kaatopaikalla
 
öö no mä pesin sen kun siinä oli korkki päällä ja sit pidin niin kauan et plussasin uudestaan eli kaks vuotta, jotenkin alkuraskaudessa se on kiva säilyttää todisteena. Nyt (rv21) mulla on siis esikon tikku pois heitetty mut tän uuden tikku laatikossa tallessa :) negoja en oo säilyttänyt
 
MINÄ
hyvähön se teidän on, joiden ei tarvi ku vähä per.set.tä näyttää, niin pamahatte paksuks. mitäpä sitä silloin testejä säästelemään. mut ne, jotka on odottanut kauemmin aikaa sitä kahta viivaa, eikä oo varma tuleeko sitä enää myöhemmin elämässä tikkuun, niin muisto se on sekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄ:
hyvähön se teidän on, joiden ei tarvi ku vähä per.set.tä näyttää, niin pamahatte paksuks. mitäpä sitä silloin testejä säästelemään. mut ne, jotka on odottanut kauemmin aikaa sitä kahta viivaa, eikä oo varma tuleeko sitä enää myöhemmin elämässä tikkuun, niin muisto se on sekin.
joo, mut eikö sitten pitäs säästää ne negatiiviset testitkin et muistaa sit montako kertaa se - tuli?
onhan se herttinen sentään olemassa se elävä todiste siitä plussasta
 
Jaa... Voihan sitä säilyttää vaikka ensimmäisen verisen siteensä ekojen menkkojen kunniaksi. Tai sitten sen puhjenneen liejuisen kortsuin jolla vahinkovauva sai alkunsa. Jokainen tavallaan. Mutta kyllä itse olen heittänyt roskiin kaiken kertakäyttösen mikä on ollut kosketuksissa mm virtsaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄ:
hyvähön se teidän on, joiden ei tarvi ku vähä per.set.tä näyttää, niin pamahatte paksuks. mitäpä sitä silloin testejä säästelemään. mut ne, jotka on odottanut kauemmin aikaa sitä kahta viivaa, eikä oo varma tuleeko sitä enää myöhemmin elämässä tikkuun, niin muisto se on sekin.
No voi hyvä tavaton! Onhan kameratkin jo keksitty. Sen kun ottaa kuvan siitä kusitikusta(ja vaikka linkittää sen plussalle onnensa kukkuloilla :snotty: )
 
MINÄ
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄ:
hyvähön se teidän on, joiden ei tarvi ku vähä per.set.tä näyttää, niin pamahatte paksuks. mitäpä sitä silloin testejä säästelemään. mut ne, jotka on odottanut kauemmin aikaa sitä kahta viivaa, eikä oo varma tuleeko sitä enää myöhemmin elämässä tikkuun, niin muisto se on sekin.
No voi hyvä tavaton! Onhan kameratkin jo keksitty. Sen kun ottaa kuvan siitä kusitikusta(ja vaikka linkittää sen plussalle onnensa kukkuloilla :snotty: )
Niihin testeihin on keksitty tulpatkin. et ei mun tikku ainakaan yhtään kusinen päältäpäin oo.
 
Taurus
Mulla on raskaustesti tallessa!! Siinähän on se suoja;)

Se testi oli vaan niin uskomaton juttu, ettei sitä raski heittää roskiin, tokihan työ tyttö on elävä todiste, mutta kun siihen tikkuun liittyy niin paljon tunnearvoa! Se tikku kädessä itkettiin onnesta ja naurettiin ja hypittiin ja pompittiin:)

Tuolla se "muistolaatikossa" lymyilee:)

Ja ei, ette halua tietää mitä kaikkea tältä elämäni varrelta säästän, hih!!

Niin ja ai niin, mies muuten sanoi kanssa, että tuo testi pitää säilyttää!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
tallessa on,kuin myös pojan napatynkä...(vai mikäs ny olikaan joka tippu sit viikon jälkeen :whistle: )
:x :LOL: Voi hyvä sylvi. Mitä vielä???
Kai teillä on ne lapsenpihkat purkissa myös?? :whistle:
no juujuu tottakai :|
En tajua mitä ihmeellistä siinä on et raskaustikun säilyttää,onhan siinä se suojus..Musta kiva muisto!
Ja se napatynkä nyt vaan on edelleen rasiassa jossain kaapissa...

 
milana harmailee ku ei jaksa kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ainakin on sellanen testi, jossa on suojus sen kohdan päällä, johon on pissattu ;) Ja säilössä on!
Näin minulla myös! Vaikka en oo sitä kyllä vauvakirjaan liimaamassa :D
 

Yhteistyössä