Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mun 7 veekään ei vielä käytä tuota kokoa, 116 on vielä passeli.
Meillä 7-vuotias käyttää 140cm ja 146cm vaatteita =)Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mun 7 veekään ei vielä käytä tuota kokoa, 116 on vielä passeli.
No on tolla likalla joitain 122cm paitoja ainakin, mutta suurimmaksosaks 116cm...Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Meillä 7-vuotias käyttää 140cm ja 146cm vaatteita =)Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mun 7 veekään ei vielä käytä tuota kokoa, 116 on vielä passeli.
Tota mäkin mietin, sanoi että käyttää nyt kokoa 110cm joten 122 olis jouluna hyväAlkuperäinen kirjoittaja vieras:3v:lle kokoa 122cm,noh onhan se sopiva sitten ehkä parin vuoden päästä.Kasvuvarasta oon kyllä kuullut puhetta,mutta...
Jos siskosi haluaa lapselleen jo valmiiksi varastoon isompia vaatteita. Ehkä tällähetkellä sopivankokoisia vaatteita on jo tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Öyh, tyttö ollut keväällä 5v neuvolassa 112cm ja rapiat.
Olen vaan hiukan ihmeissäni kun sisko toivoi 3vuotiaalleen tuota kokoa ja musta hän ei edes iso ikäsekseen, että ostanko vaan sellasta vaatetta mihin hukkuu vai.. ?
On nuo lapset vaan niin erilaisia kaikki . Eipä silti, meidän poitsu nyt on luokkansa pisin ja hänen paras kaverinsa luokkansa lyhyin poika. Hauskan näköisiä keskenään .Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No on tolla likalla joitain 122cm paitoja ainakin, mutta suurimmaksosaks 116cm...Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Meillä 7-vuotias käyttää 140cm ja 146cm vaatteita =)Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mun 7 veekään ei vielä käytä tuota kokoa, 116 on vielä passeli.