siis onko lassie tec huono haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on ollut niitä ja on ollet ihan hyviä. Ja en ole tähän päivään mennessä nähnyt yhtään tosi hienoa lastenhaalaria, yhtä rumia ne on ne Reimatecit sun muut :/

Meillä on muksuilla ks haalarit, ollaan tykätty, hyviä ovat olleet. Jostain kumman syystä niiden kankaissa eri mallien kesken on kovasti laatu eroa. Ostin muksuille ilm edellisen vuoden mallit ja kangas oli erittäin hyvää, kuitenkin kun kokeilin sen hetkistä uutta mallia kangas oli todella pehmeää eikä mielestäni ollenkaan sopivaa ulkoleikkeihin ja kovaan kulutukseen. Eli vertaa niin saat hyvän ja mieleisen.

Meidän lapsilla on lassie tecit ja kuivina ovat pysyneet. Mua oikeen pistää ärsyttämään nämä haalarikeskustelut ja varsinkin nämä jutut tuosta reimatecista! Ihan ku olis huono äiti jos ei lapsille osta reimateccia.
Vittu sama kai se on mitä on päällä, kunhan on lämmin!
Ja lisään vielä että en ole kateellinen vaikkei noihin reimatecceihin varaa olekkaan, rumia ne vasta on!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta mieluummin ihan perusreima kuin lassietec, on varmasti parempi ja pitää täysin veden!

Ai niinku semmonen puuvillakankainen ei-vedenpitävä olis parempi kuin lassietec? ;) sellanenhan se reima on. reimatec on erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vitutus päällä:
Meidän lapsilla on lassie tecit ja kuivina ovat pysyneet. Mua oikeen pistää ärsyttämään nämä haalarikeskustelut ja varsinkin nämä jutut tuosta reimatecista! Ihan ku olis huono äiti jos ei lapsille osta reimateccia.
Ja lisään vielä että en ole kateellinen vaikkei noihin reimatecceihin varaa olekkaan, rumia ne vasta on!

En ole katkera, mutta kuitenkin!

Siis aivan helvatan surkea kapistus. Mä en osta enää ikinä. Tarjouksesta ostin tytylle joskus yhden, ja alle kahden viikon polvi puhki... Mikä hemmetin haalari ei kestä leikkimistä?? :o Eli en voi ikävä kyllä suositella.

Alkuperäinen kirjoittaja En ole katkera:
Alkuperäinen kirjoittaja Vitutus päällä:

En ole katkera, mutta kuitenkin!

Huomasitko, kirjoittaja mainitsi kaltaisiesi varoille että ei ole kateellinen.

Jälimmäinen vaihtoehto -joidenkin palstalaisten mielestä ;)

Meillä on Lassietecin haalarit ollu käytössä. Hinta-laatusuhde on tosi hyvä! Vettä pitää aivan tarpeeksi, en ole hanan alla kokeillut mutta ei ole leikki-ikäisen tytön leikissä kastunut läpi. Ja talvihaalari on ihanan lämpöinen. Eikä ole mitään valittamista väreistäkään -Lassiella tapaa olla laajempi skaala kuin vaikka Reimatecin 2 väriä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Siis aivan helvatan surkea kapistus. Mä en osta enää ikinä. Tarjouksesta ostin tytylle joskus yhden, ja alle kahden viikon polvi puhki... Mikä hemmetin haalari ei kestä leikkimistä?? :o Eli en voi ikävä kyllä suositella.

Jaa, kun minä just tilasin Anttilasta Lassien g-tech haalarit. Niille Lassie antaa vuoden puhkikulumattomuus takuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Scala:

Jaa, kun minä just tilasin Anttilasta Lassien g-tech haalarit. Niille Lassie antaa vuoden puhkikulumattomuus takuun.

Just meinasin sanoa samaa, g-tecissä on vuoden takuu. Ja kauanko 1 lapsi haalaria tarvitsee? Kaapista vielä tarkistin: 30 ? oon maksanu ens talven haalarista, kun keväällä alesta ostin. Ei paljon tarvinut miettiä oisko ottanut Reimatecin vai tän ;)

http://www.nipeco.fi/tuotemerkit.html

Meillä on ollut Muumi ja Fun-Kids vaatteita ja täydellisen hyviä, on lämpimät ja pitää veden täysin. Maksaa noin 50-60?, on hintansa väärti..

Niillä näkyy olevan varastomyyjäiset 18. päivä, harmi kun on vantaalla saakka.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei välttämättä huono (ei ole itellä kokemusta....) mutta RUMIA ne on!

Ei kaikki, suurin osa kyllä, mutta viime talvenakin löytyi yksi tyttöjen malliston yksivärinen, marjapuuronvärinen valkoisella karvakauluksella... ja sitä edellisenä ihana vaaleansininen tyttöjen haalari. Ne oli vähän kalliimmat kuin ne rumat Lassie Tecit.

Alkuperäinen kirjoittaja pipsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scala:

Just meinasin sanoa samaa, g-tecissä on vuoden takuu. Ja kauanko 1 lapsi haalaria tarvitsee? Kaapista vielä tarkistin: 30 ? oon maksanu ens talven haalarista, kun keväällä alesta ostin. Ei paljon tarvinut miettiä oisko ottanut Reimatecin vai tän ;)

Hei, Pipsa etkö sinä tiedä että on väärin ostaa ennakkoon alesta! Sehän voi olla lapselle muutaman sentin liian pitkä, eikä just sopiva niin kuin pitää olla ;) No, joo huumoria.. Ostan kanssa jemmaan, vaikka välillä saan moisesta paljon kummasteluja ja paheksuntaa :D

Yhteistyössä