V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei välttämättä huono (ei ole itellä kokemusta....) mutta RUMIA ne on!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osta mieluummin ihan perusreima kuin lassietec, on varmasti parempi ja pitää täysin veden!
Alkuperäinen kirjoittaja Vitutus päällä:Meidän lapsilla on lassie tecit ja kuivina ovat pysyneet. Mua oikeen pistää ärsyttämään nämä haalarikeskustelut ja varsinkin nämä jutut tuosta reimatecista! Ihan ku olis huono äiti jos ei lapsille osta reimateccia.
Vittu sama kai se on mitä on päällä, kunhan on lämmin!
Ja lisään vielä että en ole kateellinen vaikkei noihin reimatecceihin varaa olekkaan, rumia ne vasta on!
Alkuperäinen kirjoittaja En ole katkera:Alkuperäinen kirjoittaja Vitutus päällä:Meidän lapsilla on lassie tecit ja kuivina ovat pysyneet. Mua oikeen pistää ärsyttämään nämä haalarikeskustelut ja varsinkin nämä jutut tuosta reimatecista! Ihan ku olis huono äiti jos ei lapsille osta reimateccia.
Vittu sama kai se on mitä on päällä, kunhan on lämmin!
Ja lisään vielä että en ole kateellinen vaikkei noihin reimatecceihin varaa olekkaan, rumia ne vasta on!
En ole katkera, mutta kuitenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Siis aivan helvatan surkea kapistus. Mä en osta enää ikinä. Tarjouksesta ostin tytylle joskus yhden, ja alle kahden viikon polvi puhki... Mikä hemmetin haalari ei kestä leikkimistä??Eli en voi ikävä kyllä suositella.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy harmaana:se on huono koska siinä ei lue Reimatec ja näin ollen sillä ei voi elvistellä!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Scala:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Siis aivan helvatan surkea kapistus. Mä en osta enää ikinä. Tarjouksesta ostin tytylle joskus yhden, ja alle kahden viikon polvi puhki... Mikä hemmetin haalari ei kestä leikkimistä??Eli en voi ikävä kyllä suositella.
Jaa, kun minä just tilasin Anttilasta Lassien g-tech haalarit. Niille Lassie antaa vuoden puhkikulumattomuus takuun.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei välttämättä huono (ei ole itellä kokemusta....) mutta RUMIA ne on!
Alkuperäinen kirjoittaja pipsa:Alkuperäinen kirjoittaja Scala:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Siis aivan helvatan surkea kapistus. Mä en osta enää ikinä. Tarjouksesta ostin tytylle joskus yhden, ja alle kahden viikon polvi puhki... Mikä hemmetin haalari ei kestä leikkimistä??Eli en voi ikävä kyllä suositella.
Jaa, kun minä just tilasin Anttilasta Lassien g-tech haalarit. Niille Lassie antaa vuoden puhkikulumattomuus takuun.
Just meinasin sanoa samaa, g-tecissä on vuoden takuu. Ja kauanko 1 lapsi haalaria tarvitsee? Kaapista vielä tarkistin: 30 ? oon maksanu ens talven haalarista, kun keväällä alesta ostin. Ei paljon tarvinut miettiä oisko ottanut Reimatecin vai tän![]()