Siis onko jonkun mielestä tämmöiset kulmat oikeesti muka nätit?

• Viestiketjun aloittaja "freak"
  • Ensimmäinen viesti
"Maisa"
Olisi ihanaa jos olisi kulmakarvat, mutta valitettavasti ne ei kasva. Joten kynällä täytyy tehdä. Ärsyttää kun ihmiset olettaa, että nypin ne pois ja piirrän tilalle.

MiestenNielijä -Kaunotar
Niin. No ei se haittaa jos ne piirtää mutta niiden olisi hyvä kuitenkin jäljitellä kasvojen piirteitä, olla sopivan paksut, pitkät ja oikean väriset. Jos näät jollakin mustat tai vaaleanruskeat, se ei tarkoita että se olisi myös sinun värisi. Myöskään hiustenväri ei ole aina oikea kertomaan kulmien sävyä samanväriseksi. Opetellaa meikkaamaan myös omille kasvoille ja väreille oikein.

hmph
[QUOTE="Maisa";30620411]Olisi ihanaa jos olisi kulmakarvat, mutta valitettavasti ne ei kasva. Joten kynällä täytyy tehdä. Ärsyttää kun ihmiset olettaa, että nypin ne pois ja piirrän tilalle.[/QUOTE]

Eikö muka kosmetologilta saa aidon näköisiä reuhkoja silmien yläpuolelle?

viivaillen
Mä voin kyllä pistää tilinumeron, että voi kosmetologi tehdä ne aidomman näköiset kulmat ;) 490e maksaa täälläpäin. Sillä rahalla saan parin vuoden ajaksi laadukkaat kulmakynät...

Tuos ap:n kuvassahan on piirretty viivat todellakin väärällä värillä ja liian ylös. Täällä myös yksi, jolla ei karvat kasva päässä (ei niitä ripsiäkään) ja kyllä, tykkään kammottaa ihmisiä viivoillani, jotka yleensä on silti erinäköiset mitä tuossa kuvassa mutta ihmisillä nyt vain on tarve kauhistella muita. Juu, vetelen päänikin joka aamu kaljuksi ihan omasta vapaasta tahdostani varmasti. Tai sitten en. :) Olen aika ilmeetön ja vielä suurempi ihmettelyn aihe jos en mitään väriä naamaani sudi.. huvi päässä sitä pienellä paikkakunnalla vasta saakin huutelua esim.kassajonossa. Mutta.. jos pelastan jonkun mamman päivän ja voin ylentää mieltä, niin toisaalta.. jatkakaa. :D

viivaillen
Siis huivi.
Muistakaan nyt tässä ketjussa kauhistella peruukkejakin, se on ainakin irl aivan mahtavaa puuhaa joillekin.
Monesta naisesta ei päällepäin uskoisi, että on tarve alkaa supattamaan ja tehdä kaikille selväksi, että tuossa vieressä on peruukki päässä olevan nainen. Parhaimmat eivät edes supata, se pitää tehdä selväksi kaikille ja kovaan ääneen! :D
Mutta jos minä alkaisin samalla tavalla moittimaan niitä ihania muotoja niin.. sehän ei ole soveliasta.

Yhteistyössä