H
"hmmm"
Vieras
Sellaista meillä ei ole, mutta ehkäpä pitäis sitten hankkia.![]()
Ei tarvii hankkia. Vaunuihin valjaissa oven suuhun istumaan tai suihkun lattialle/ammeeseen alasti mukaan. Näin meillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sellaista meillä ei ole, mutta ehkäpä pitäis sitten hankkia.![]()
meillä myös vauva yrittää syöttytuolissa ylös (1vuotias), hyväks onkin todettu toi ikean antilop syöttötuoli jossa on noi kiinnitysnarut (niissä voi itse säätää kireyden ja pyöräyttää vielä päätkin solmuun varmuudeksi) siellä pysyy. joskus kun oon ollut lapsen kanssa yksin kotona ja häntä ei oo tarvinnut suihkutella niin oon ottanu syöttiksessä vessan ovelle katsomaan kun mä oon ollu suihkussa. tosin oon kyllä pyrkiny käymään suihkut sit kun lapsi on unilla jos ei mies oo kotona vahtimassa. ja toinen turvallinen paikka meillä on ollut pinnasänky, ei sieltä pääse pois kyllä mitenkään viellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25372250:Jep, sama antilop on hyväksi havaittu meilläkin. Meillä on se tarjotin osa myös, joten annan lapselle vaihtelevasti jonkun lelun tai jotain sormiruokaa siksi aikaa. Viihtyy sillä tavalla myös pidempään paremmin.