erilainen elli
Voi, mä tiedän, että juuri näin se onnistuisi. Mutta mies ja minä ollaan molemmat perheistä, joissa äiti oli aina pahantuulinen nalkuttaja ja siivosi siivoamasta päästyäänkin. Mihinkään muuhun töissäkäynnin lisäksi ei ollut aikaa!Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:Jatkuvalla pienellä nalkutuksella. Jos vähänkään antaa löysiä niin homma karkaa heti. Eli aina pitää olla aamulla vieressä hokemassa yövaatteet sänkyyn ei pesuhuoneen lattialle, astiat tiskipöydälle. Minä kyllä laitan ne itse koneeseen muuten joudun purkamaan puolikonetta kun on täytetty "väärin". Repyt ja ulkovaatteet jää pitkin lattioita kun tullaan kotiin taas saa nalkuttaa samoin likapyykki ei löydä koskaan pyykkikoriin ilman eri komentoa. En sitten tiedä onko meillä jotenkin tavallista kovapäisempiä lapsia kun ei nuo perusasiat pysy mielessä vaikka niitä on toistettu vuosikausia :/ Lelut kyllä on suht ojennuksessa mutta tuo kaikki muu
Ja joskus haluaisn löytää sen sotkijan joka on kaiken takana. Tietääkö joku missä majailee henkilö nimeltä En Minä. Se on nimittäin meillä aina kaikeen syyllinen
Siksi mä olen ajatellut, että lapset on pieniä vain hetken ja munkin on nautittava heistä ja tää koti on muidenkin kuin minun kotini. Täällä kaikilla on oltava hyvä olla. Enkä ole luonteeltani sellainen, että nauttisin nalkuttamisesta ja pomottamisesta. Meillä siivotaan viikottain hyvin ja imurilla huiskitaan päivittäin, tietty tehdään pakolliset tiskit, wc:n siivous tarvittaessa ja pyykit, mutta jatkuvaan järjestelyyn ja komenteluun minusta ei ole. Siispä mieluummin iloinen sekamelska meillä .
Ainoa haittapuoli on, että siistimmät kaverit varmaankin kauhistelee yllärivierailulla meidän asuntoa ja mummoille sekaisuus tuo varmaan ennenaikaisen vanhuuden. Meidän perheellä vaan on hyvä olla näin ja aikaa jää paljon muuhunkin touhuun.