siis mitä toi 2v touhuaa isällään viikonloput???

tää on nyt kolmas isiviikonlopun jälkeinen maanantai kun poika lyö mua ja hokee et äitille pipi ja sit se sylkee. se sylkee koko ajan ja räkii päälleen ja lattioille ja toisten päälle,sohvalle,sänkyyn.... oon yrittäny olla huomioimatta sylkemistä ja yrittäny huomioida poikaa senkin edestä,mut eieieieieiei. kaikkien muiden vaikeuksien lisäks vielä tää,
MÄ EN JAKSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
\|O \|O \|O \|O \|O :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Muuhun en osaa vastata, kuin että meilläkin oli tommonen sylkemisvaihe. Esikko sylki mun päälle, pikkuveljen päälle, ittensä päälle, lattialle, sohvalle, sänkyyn ym ym...Rasittavin vaihe ehkä koko pojan uhmaiässä! :kieh:
 
autsis
Otappa asia puheeksi isän kanssa ja tee selväksi ettei lapsen päähän istuteta mitään törkyä, muuten asiaa puidaan neuvola psykologon kanssa ja se ei ole hyväksi isän kannalta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:25 Estu kirjoitti:
Muuhun en osaa vastata, kuin että meilläkin oli tommonen sylkemisvaihe. Esikko sylki mun päälle, pikkuveljen päälle, ittensä päälle, lattialle, sohvalle, sänkyyn ym ym...Rasittavin vaihe ehkä koko pojan uhmaiässä! :kieh:
aaa,eli toi sylkeminen voi olla joku uhman yks miljoonasosa...? eli muillakin on tätä eritteistä auvoa????? :whistle: ai ku kiva :xmas:
 
Jiijii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:26 autsis kirjoitti:
Otappa asia puheeksi isän kanssa ja tee selväksi ettei lapsen päähän istuteta mitään törkyä, muuten asiaa puidaan neuvola psykologon kanssa ja se ei ole hyväksi isän kannalta.
Tuskinpa isä on syyllinen asiaan!!!!
Kyse vaan on siitä, että lapsi protestoi siitä, että joutuu olemaan kahdessa eri paikassa ja joutuu ikävöimään toista vanhempaansa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:27 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:25 Estu kirjoitti:
Muuhun en osaa vastata, kuin että meilläkin oli tommonen sylkemisvaihe. Esikko sylki mun päälle, pikkuveljen päälle, ittensä päälle, lattialle, sohvalle, sänkyyn ym ym...Rasittavin vaihe ehkä koko pojan uhmaiässä! :kieh:
aaa,eli toi sylkeminen voi olla joku uhman yks miljoonasosa...? eli muillakin on tätä eritteistä auvoa????? :whistle: ai ku kiva :xmas:
Juu on kyllä ihan tavallista, että tommonen 2v uhmakas sylkee,puree,potkii jne..niin raivostuttavaa toimintaa!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:28 Jiijii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:26 autsis kirjoitti:
Otappa asia puheeksi isän kanssa ja tee selväksi ettei lapsen päähän istuteta mitään törkyä, muuten asiaa puidaan neuvola psykologon kanssa ja se ei ole hyväksi isän kannalta.
Tuskinpa isä on syyllinen asiaan!!!!
Kyse vaan on siitä, että lapsi protestoi siitä, että joutuu olemaan kahdessa eri paikassa ja joutuu ikävöimään toista vanhempaansa.
mun mielestä toi on sellasta huomionhakua ja "kostoa" kun äiti on "hylänny" viikonlopuks ja samalla varmaan jotain ikävän tms purkamista.

isän mielestä se kiukuttelee mulle kun joutu lähteen isiltä..

ristiriitatilanne :whistle:
 
Mun mielestä voi purkaa ikäväänsä tuolla tavalla. Eli on vain ollut äitiä kova ikävä. Tuon ikäinen ei välttämättä ymmärrä, että äiti ei ole hänen kanssaan. Viikonloppu on pitkä aika tuon ikäiselle. Enkä tarkoita, että isätapaamisia tulisi lyhentää. Mutta kun lapsi tulee kotiin, niin ekstramäärä hellyyttä, huomiota jne. Ja jos lapsi osaa jo puhua kunnolla, niin voisi yrittää kysyä, että mikä harmittaa, kun käyttäytyy noin.

En usko, että isän luona tapahtuu mitään ihmeellistä. Tietysti sinä tunnet lapsen isän ja tiedät hänen tapansa hoitaa lasta. Eli osaat varmaan arvioida onko hän ns. kunnollinen isä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:28 Jiijii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:26 autsis kirjoitti:
Otappa asia puheeksi isän kanssa ja tee selväksi ettei lapsen päähän istuteta mitään törkyä, muuten asiaa puidaan neuvola psykologon kanssa ja se ei ole hyväksi isän kannalta.
Tuskinpa isä on syyllinen asiaan!!!!
Kyse vaan on siitä, että lapsi protestoi siitä, että joutuu olemaan kahdessa eri paikassa ja joutuu ikävöimään toista vanhempaansa.
Meillä myös kuopus sylki parivuotiaana, leikki sylyllä ja sitä tuli lattioillekin ja joskus tahallisesti päristeli niin että sylky roiskui. Onneksi nyt kolmevuotiaana on unohtanut asian -paitsi joskus harvointekee edelleen sylkipalloja (purkkapallojen korvike), mutta tarkoituksella ei enää lattialle tai muualle sylje.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:28 Jiijii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:26 autsis kirjoitti:
Otappa asia puheeksi isän kanssa ja tee selväksi ettei lapsen päähän istuteta mitään törkyä, muuten asiaa puidaan neuvola psykologon kanssa ja se ei ole hyväksi isän kannalta.
Tuskinpa isä on syyllinen asiaan!!!!
Kyse vaan on siitä, että lapsi protestoi siitä, että joutuu olemaan kahdessa eri paikassa ja joutuu ikävöimään toista vanhempaansa.
Samaa mieltä Jiijiin kanssa. :wave: Toki selvität asiaa isän kanssa. JOtenkin voisit yrittää pehmentää siirtymiä vanhemmalta toiselle. Vaikka puistossa tapaatte tms.
 
vieras2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:32 Eräs äiti kirjoitti:
Mun mielestä voi purkaa ikäväänsä tuolla tavalla. Eli on vain ollut äitiä kova ikävä. Tuon ikäinen ei välttämättä ymmärrä, että äiti ei ole hänen kanssaan.
Tai sitten se on isän ikävää...
Lapsi olisi onnellinen, jos vanhemmat asuisi samassa osoitteessa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:33 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:28 Jiijii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:26 autsis kirjoitti:
Otappa asia puheeksi isän kanssa ja tee selväksi ettei lapsen päähän istuteta mitään törkyä, muuten asiaa puidaan neuvola psykologon kanssa ja se ei ole hyväksi isän kannalta.
Tuskinpa isä on syyllinen asiaan!!!!
Kyse vaan on siitä, että lapsi protestoi siitä, että joutuu olemaan kahdessa eri paikassa ja joutuu ikävöimään toista vanhempaansa.
Meillä myös kuopus sylki parivuotiaana, leikki sylyllä ja sitä tuli lattioillekin ja joskus tahallisesti päristeli niin että sylky roiskui. Onneksi nyt kolmevuotiaana on unohtanut asian -paitsi joskus harvointekee edelleen sylkipalloja (purkkapallojen korvike), mutta tarkoituksella ei enää lattialle tai muualle sylje.
Niin, ja siis ei ole erottu, ja silti syljeskeli.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:37 vieras2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:32 Eräs äiti kirjoitti:
Mun mielestä voi purkaa ikäväänsä tuolla tavalla. Eli on vain ollut äitiä kova ikävä. Tuon ikäinen ei välttämättä ymmärrä, että äiti ei ole hänen kanssaan.
Tai sitten se on isän ikävää...
Lapsi olisi onnellinen, jos vanhemmat asuisi samassa osoitteessa.
olkoon kumman hyvänsä ikävää,niin lapsi ei todellakaan olisi tässä tapauksessa onnellinen jos vanhemmat asuisi samassa osotteessa :whistle:
 
Meillä kans kaks vuotiaana reakoi rajusti (huutoa, raivoa ja itkua aivan yhtä-äkkiä ilman näkyvää syytä) aina palattuaan isältä. Varmaan siks kun ei sen ikäinen osaa käsitellä mitenkään tuollaisia asioita.
 

Yhteistyössä