"paniikissa"
Jossain ketjussa, joku väitti. Siis apua maksaako tämä ? Oon kirjottanut tänne ainakii 500 viestii? :/ Kertokaa oikeesti maksaako.
Niin tämä on se uusi käytäntö joka veloitetaan suoraan nettilaskun yhteydessä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30490626:Joo, mutta vain rekisteröityneille. Vieraat saavat kirjoittaa tänne tietyn ajan (vuoden?) ilmaiseksi. Sen jälkeen pitää rekisteröityä ja maksaa rekisteröitymismaksu.
vitun idiootti! vieraat saa kirjottaa VIIKON ilmaseks ei vuotta D oiski säästyny kivat puskurirahastot jouluu varten jos ois vuoden saanu ilmaseks kirjotellaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;30490626:Joo, mutta vain rekisteröityneille. Vieraat saavat kirjoittaa tänne tietyn ajan (vuoden?) ilmaiseksi. Sen jälkeen pitää rekisteröityä ja maksaa rekisteröitymismaksu.
Mä olin niin pitkään palstalta pois että en oo ihan perillä, mutta nyt tarkastin asian. Se tosiaan on viikko!:Ovitun idiootti! vieraat saa kirjottaa VIIKON ilmaseks ei vuotta D oiski säästyny kivat puskurirahastot jouluu varten jos ois vuoden saanu ilmaseks kirjotella
Ai se on muuttunut, v. 2008 sai palstailla vuoden ilmaiseksi. Tai useamman kuukauden se kuitenkin oli.vitun idiootti! vieraat saa kirjottaa VIIKON ilmaseks ei vuotta D oiski säästyny kivat puskurirahastot jouluu varten jos ois vuoden saanu ilmaseks kirjotella
Ai mitä? Tuliko nettilasku? :/ Vai vatuttaako kun aina joku muistuttaa tästä asiasta? Kyllä muakin vähän kauhistuttais kun kirjottelet tänne aika paljon...Taas tätä paskaa
Tän takia kannattaakin ottaa nyt tuo 5 kuukausi paketti. Muuten joutuu helposti tarjoamaan koko perheelle kuukauden ruuaksi makaronia.maksu on euro per viesti
Mun mielestä toi on jotenkin epistä!mää oon saanu neuvoteltua puoleen hintaan kun ruukaan kirjottaa lyhvesti
Johan tätä provoa käytiin ahkerasti läpi jokunen viikko sitten.Ai mitä? Tuliko nettilasku? :/ Vai vatuttaako kun aina joku muistuttaa tästä asiasta? Kyllä muakin vähän kauhistuttais kun kirjottelet tänne aika paljon...
Mikä se on?Maksaako vauva.fi? Myös en Ole sielä käynyt ikinä?