Siis mitä hittoa? Urheiluseurojen varainkeruusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Pojan joukkue myi syksyllä Piiloset-sukkia, nyt seuran rahastonhoitaja (siis ei meidän oman joukkueen rahastonhoitaja) on ilmoittanut että myyntivoitosta pitää maksaa 26% veroa.
Aika paljon on kaikkea aina myyty milloin minkäkin joukkueen kanssa mutta eipä oo koskaan tällaista tullut vastaan, meneekö tää nyt ihan niinkuin pitää? Ketään viisaampaa?
Mä vihaan tota pakkomyyntiä jo muutenkin mutta jos siitä joutuu verotkin maksamaan niin on vielä enemmän perseestä (=oo mitään hyötyä koko hommasta) :kieh:

Pojan joukkue myi syksyllä Piiloset-sukkia, nyt seuran rahastonhoitaja (siis ei meidän oman joukkueen rahastonhoitaja) on ilmoittanut että myyntivoitosta pitää maksaa 26% veroa.
Aika paljon on kaikkea aina myyty milloin minkäkin joukkueen kanssa mutta eipä oo koskaan tällaista tullut vastaan, meneekö tää nyt ihan niinkuin pitää? Ketään viisaampaa?
Mä vihaan tota pakkomyyntiä jo muutenkin mutta jos siitä joutuu verotkin maksamaan niin on vielä enemmän perseestä (=oo mitään hyötyä koko hommasta) :kieh:

Ei mun mielestä kyllä pidä maksaa!!!
Soita huomenna verotoimistoon ja kysy, niin
saat "todistusaineistoa"

mekin myytiin joukkueena Pilkkoset tuotteita ja en todellakaan ole mitään veroja niistä maksanut,kiinteät hinnat meille oli millä ulos myytiin kuin ehkä itsellekin ostettiin,aleja ei siis tunneta..ja kaikki tilitettiin kerralla josta sai sitten joukkue sen voiton. Itse myin vaan 600e

Yhteistyössä