Siis mitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehen käytöksestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin ulkopuolisen korviin kuulostaa että mies on saanut sinut alistettua ja käyttää sinua vain hyväkseen. Mikään parisuhde tuo ei ole. Ai hakee orgasmin niinkuin jonkin tavaran?! Sulla varmasti helpompaa ilman tuota miestä. Lastaan voi tavata vaikka kuulostaa siltä ettei osaa olla lapsenkaan kanssa...Jätä tuo mies. Sun ei tartte alistua eikä kestää enää enempää!

Hän vain tekee sanoillaan minusta aina kaikesta marmattavan prinsessan, josta ei ole mihinkään. Itse en tunnista prinsessaa itsessäni ollenkaan ja koen saavani todella huonoa kohtelua. En saa lausua sitä kuitenkaan ääneen, koska mies pahoittaa siitä mielensä, vittuuntuu ja hänen itsetuntonsa kärsii. Mun pitäisi kuulema katsoa peiliin.

Käyn psykologilla juttelemassa. Viimeksi kysyin mieheltä, osaisiko hän ohjeistaa minua keskustelemaan siellä "oikeista asioista", koska itse koen asiat aivan toisin kuin mies. Kuten aavistinkin, ei mies osannut sanoa, mutta sai sitten kakaistua kuitenkin, että puhu sille siitä, kuinka et koskaan osaa totella tai tehdä niinkuin toinen pyytää.

Tottakai pyöritän arkea niinkuin parhaaksi katson, koska tämä on kuitenkin aikamoista säätämistä kolmen lapsen kanssa aina yksin ilman mitään vapaita. Omaa aikaa on iltaisin ja öisin, mutta ne menevät siivoiluun ja yritän nukkuakin. En voi tehdä ruoanlaitossa, lumitöissä, talon lämmityksessä, lasten pukemisissa tai iltarutiineissa, leikeissä, kurissa jne toisten ohjeiden mukaan, vaikka toki hyviä neuvoja kuuntelenkin ja yritän ottaa opikseni. Hoidan lapsia parhaani mukaan, teen päätökset itse ja kannan niistä vastuun.

mistähän nää sikamiehet tähän maailmaan syntyy.....mun mielestä just tästä että riittää naisia jotka alistuu tollaseen tai äitejä jotka passaa ja paapoo lapsensa tollasiksi ikuisiksi ottajiksi jokainen on itse oman elämänsä tekijä/ onnensa seppä,
Itse pitää rajat tietää ja ei toiselta joka ei osaa antaa ja kykene toisen tarpeita omiensa edelle laittamaan kannata kerjätä rakkautta ja välittämistä...tyhjästä on paha nyhjästä

[QUOTE="aapee";22750411]

Tai sitten se miehen "totuus" onkin totta, että minä vain teen kaikista hulluja ja mun pitää muuttua. En vain käsitä, miten, kun teen jo nyt kaiken perheen eteen ja jos olen väsynyt, ei siitä minua mielestäni saisi syyttää. Toivoisin, että edes "kumppanini" näkisi uupumukseni ja haluaisi auttaa.[/QUOTE]

Luulen, että totuus on se että vedät tietyntyyppisiä miehiä puoleesi. Mulla on yksi sellainen kaveri. Kaikki sadan kilometrin säteellä olevat surkimukset löytävät tiensä kaverinoi kotiin...
Sinä et tee miehistä surkimuksia vaanhe olivat sellaisia jo ennen sinua! Se miksi aina päädyt surkimustenkanssa yhteen onkin sitten jo kinkkisempi juttu. Kannattaa tutkailla omaa tapaansa ja käytöstään, sitä mitä mieheissä näkee ja mihin ihastuu....
Nyt kyllä ihan ensi töiksesi potkit ton sun nykyiosen surkimuksen kauas oveltasi, etkä päästä enää sisään.

[QUOTE="aapee";22751427]Hän vain tekee sanoillaan minusta aina kaikesta marmattavan prinsessan, josta ei ole mihinkään. Itse en tunnista prinsessaa itsessäni ollenkaan ja koen saavani todella huonoa kohtelua. En saa lausua sitä kuitenkaan ääneen, koska mies pahoittaa siitä mielensä, vittuuntuu ja hänen itsetuntonsa kärsii. Mun pitäisi kuulema katsoa peiliin.

Käyn psykologilla juttelemassa. Viimeksi kysyin mieheltä, osaisiko hän ohjeistaa minua keskustelemaan siellä "oikeista asioista", koska itse koen asiat aivan toisin kuin mies. Kuten aavistinkin, ei mies osannut sanoa, mutta sai sitten kakaistua kuitenkin, että puhu sille siitä, kuinka et koskaan osaa totella tai tehdä niinkuin toinen pyytää.

Tottakai pyöritän arkea niinkuin parhaaksi katson, koska tämä on kuitenkin aikamoista säätämistä kolmen lapsen kanssa aina yksin ilman mitään vapaita. Omaa aikaa on iltaisin ja öisin, mutta ne menevät siivoiluun ja yritän nukkuakin. En voi tehdä ruoanlaitossa, lumitöissä, talon lämmityksessä, lasten pukemisissa tai iltarutiineissa, leikeissä, kurissa jne toisten ohjeiden mukaan, vaikka toki hyviä neuvoja kuuntelenkin ja yritän ottaa opikseni. Hoidan lapsia parhaani mukaan, teen päätökset itse ja kannan niistä vastuun.[/QUOTE]

Kysy seuraavan kerran siltä psykologilta mikä on hänen mielipiteensä parisuhteesi tilasta.Saat ammatti-ihmisen mielipiteen asiasta jonka itsekin jo tiedostat.

Hän laittoi viestiä, että jos aion jokaisesta orgasmista tehdä numeron, alkaa hän hakea ne muualta.

Noh, melkein olen tehnytkin kyllä. Joka kerta, kun hän käy täällä, joudun tavalla tai toisella tuottamaan hänelle orgasmin vähintään 2 kertaa vuorokaudessa. Jos lapset tulevat häiritsemään, suuttuu hän silmittömästi. Vähän aikaa sitten pyysin, josko hänkin voisi paijata minua edes vähän. Ei kuulema pysty, kun ei osaa enää.

Jos en suostu seksiin, alkaa hän huutaa, että hyväksyn hänet vain työntekijänä, enkä omana itsenään ja kuinka hän on tehnyt paskan valinnan, kun on pitänyt ottaa tällainen seksin saralla näin vammautunut nainen. Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen, sanoo hän. Jos minä sanon, että jonkinlainen vastuunjako kuuluu normaaliin perhe-elämään ja/tai perhe-elämä vanhassa talossa on työlästä ja normaalisti aikuiset jakaisivat työt, alkaa huuto jälleen, kuinka hän on vain juoksukoirani, eikä alistu olemaan lammas.

Itse en tajua näitä kommentteja ollenkaan. Viimeksi hän on oma-aloitteisesti nurmikkoa leikannut eli en nyt välttämättä ihan kauheita vaadi...

Niin, ihastuin tässä ihmisessä vastuunkantoon, pitkäpinnaisuuteen, rauhallisuuteen, ahkeruuteen ja elämänhallintaan. Totuus vain paljastui liian myöhään ja hän on jaksanut jo pari vuotta kertoa minulle, kuinka minä olen tehnyt hienosta, kiltistä ihmisestä tällaisen hirviön.

[QUOTE="friidu";22750361]voisitteko te kertoa mistä te löydätte niitä tunnekeskusteluun kykeneviä normaaleja miehiä?[/QUOTE]

Mie löysin omani sattumalta häistä joissa oltiin molemmat vieraina. Vaikka ex-miehen myötä oli menny usko siihen että normaaleja miehiä ees ois olemassa, no näkyy olevan.

Sinuna löisin välit poikki lopullisesti, jos se haluaa lastansa tavata niin lastenvalvojalle sopimaan tapaamiset. Kunhan pääset yhestä örkistä eroon niin oot valmis ottamaan tilalle kunnon miehen. Mut sanoisin ettei kannata tarttua siihen joka ekana vastaan kävelee vain siksi että saisit elämänkumppanin. Vaan lienee parasta vähän nostaa kriteerejä sen osalta, kuka kelpaa ja kuka ei.
Eihän se varmasti ole mukavaa yksin elellä lasten kans, näin niinku sen kannalta että kaksi jaksaa paremmin ko yksi, mutta ei niitä voimia kannata tuhlata sellaseen joka ei sinua ansaitte.

[QUOTE="friidu";22750361]voisitteko te kertoa mistä te löydätte niitä tunnekeskusteluun kykeneviä normaaleja miehiä?[/QUOTE]

ei niitä oo pakko ettiä mistään. jos tulee vastaan niin hyvä niin. jos ei niin oon mielummin yksin. :)

Itse asiassa olen tajunnut, että jaksaisin paljon paremmin, mikäli olisin tosissaan kaikin tavoin yksin kuin tämän miehen kanssa. Esimerkiksi viime talvesta opin sen, että patteriverkosto ei talossa riitä. Niinpä ostin pattereita, joiden asentamista en kuitenkaan kesällä saanut kilpailuttaa, koska mies ei halunnut tänne mitään miehiä "heilumaan mun kiimaisten katseiden alle" ja halusi muutenkin tehdä työt itse. Nyt sitten patterit ovat puuvajassa, jossa eivät kyllä lämmitä yhtään. Myös pakkasilla käynnistymättömän autoni olisin huoltanut jo ennen pakkasia, mutta minulla ei ole lupaa mennä "liehittelemään" korjaamoihin miehiä. Lisäksi hän kokee sen loukkauksena, etten usko hänen hoitavan autoani kuntoon. Niinpä vain autoni on umpijäässä pihassa hoitamatta. Tämäkin asia olisi paremmalla tolalla, mikäli olisin yksin, enkä näennäisesti kaksin.

Kun kirjoitan asioita ylös, näen kyllä kaiken toisin. Kuitenkin, kun syyllistäviä, ilkeitä, julmia viestejä piipittelee puhelimeen, hajoan uudelleen ja vaivun itsesyytöksiin.

yksin olisi varmasti alussa yhtä rankkaa kuin nytkin. et vaan joutuisi pettyä ja ahistua kun toinen vaatii eikä anna mitään. jokainenhan on loppujen lopuksi vastuussa omasta elämästään ja onnellisuudestaan.

[QUOTE="aapee";22751587]Itse asiassa olen tajunnut, että jaksaisin paljon paremmin, mikäli olisin tosissaan kaikin tavoin yksin kuin tämän miehen kanssa. Esimerkiksi viime talvesta opin sen, että patteriverkosto ei talossa riitä. Niinpä ostin pattereita, joiden asentamista en kuitenkaan kesällä saanut kilpailuttaa, koska mies ei halunnut tänne mitään miehiä "heilumaan mun kiimaisten katseiden alle" ja halusi muutenkin tehdä työt itse. Nyt sitten patterit ovat puuvajassa, jossa eivät kyllä lämmitä yhtään. Myös pakkasilla käynnistymättömän autoni olisin huoltanut jo ennen pakkasia, mutta minulla ei ole lupaa mennä "liehittelemään" korjaamoihin miehiä. Lisäksi hän kokee sen loukkauksena, etten usko hänen hoitavan autoani kuntoon. Niinpä vain autoni on umpijäässä pihassa hoitamatta. Tämäkin asia olisi paremmalla tolalla, mikäli olisin yksin, enkä näennäisesti kaksin.

Kun kirjoitan asioita ylös, näen kyllä kaiken toisin. Kuitenkin, kun syyllistäviä, ilkeitä, julmia viestejä piipittelee puhelimeen, hajoan uudelleen ja vaivun itsesyytöksiin.[/QUOTE]

Kuule sun pitäs irtautua tosta ukosta ihan kokonaan! Ethän sä saa siltä mitään! On pöyristyttävää, että se puhuu susta tuolla tavalla.: / Ja tuo, että olisi halunnut sinulta orgasmin, haloo! Ethän sinä kai oikeasti enää makaa hänen kanssa, kun teillä ei käytännössä ole mitään suhdetta. Saatko siitäkään mitään iloa itsellesi. Älä hyvä ihminen.

Nyt anna itsellesi maailman paras joululahja ja jätä koko mies! Suurin osa maailman miehistä oikeasti on mukavia, kuin tuo.

On kyllä niin selkee narsisti se ukko ku vaan voipi olla. Mut kannattaa tosiaan miettiä, et miks alistut tuollaiseen.. Eihän kenenkään pakko ole tuollasta ukkoa katsella..

Mä sinuna olisin jo innoissani jos se hakis orkkunsa muualta ja kannustaisin niin tekemäänkin. :D
Ehkä se siitä alkaisi pikku hiljaa tajuta että sen yliote suhun on loppumassa, tosin hätähän sille tulisi ja saattaisi jopa teeskennellä jotain mitä halusit sen olevan, mutta tosiaankin kannattaa katkaista toi tunneside totaalisesti niin helpompi käskeä painumaan sinne minne aurinko ei paista. Toi mustasukkaisuus ei kyllä vaikuta myöskään hyvältä, ihmisen on vaikea irtautua "saavutetuista eduista" jotka olet sille mennyt antamaan.Tsemppiä ja yritä nyt saada elämä kondikseen ilman tollaista ukkoa.

[QUOTE="aapee";22751587]Itse asiassa olen tajunnut, että jaksaisin paljon paremmin, mikäli olisin tosissaan kaikin tavoin yksin kuin tämän miehen kanssa. - - - Tämäkin asia olisi paremmalla tolalla, mikäli olisin yksin, enkä näennäisesti kaksin.

Kun kirjoitan asioita ylös, näen kyllä kaiken toisin. Kuitenkin, kun syyllistäviä, ilkeitä, julmia viestejä piipittelee puhelimeen, hajoan uudelleen ja vaivun itsesyytöksiin.[/QUOTE]

Näin juuri. Mies pihalle, hoitakoon orkkunsa itse!

[QUOTE="aapee";22751475]Hän laittoi viestiä, että jos aion jokaisesta orgasmista tehdä numeron, alkaa hän hakea ne muualta.

Noh, melkein olen tehnytkin kyllä. Joka kerta, kun hän käy täällä, joudun tavalla tai toisella tuottamaan hänelle orgasmin vähintään 2 kertaa vuorokaudessa. Jos lapset tulevat häiritsemään, suuttuu hän silmittömästi. Vähän aikaa sitten pyysin, josko hänkin voisi paijata minua edes vähän. Ei kuulema pysty, kun ei osaa enää.

Jos en suostu seksiin, alkaa hän huutaa, että hyväksyn hänet vain työntekijänä, enkä omana itsenään ja kuinka hän on tehnyt paskan valinnan, kun on pitänyt ottaa tällainen seksin saralla näin vammautunut nainen. Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen, sanoo hän. Jos minä sanon, että jonkinlainen vastuunjako kuuluu normaaliin perhe-elämään ja/tai perhe-elämä vanhassa talossa on työlästä ja normaalisti aikuiset jakaisivat työt, alkaa huuto jälleen, kuinka hän on vain juoksukoirani, eikä alistu olemaan lammas.

Itse en tajua näitä kommentteja ollenkaan. Viimeksi hän on oma-aloitteisesti nurmikkoa leikannut eli en nyt välttämättä ihan kauheita vaadi...[/QUOTE]

Ei teillä ole mitään parisuhdetta. Hän vaan omistaa sinut, etkä sinä saa mitään. Mimmoista lapsilla on kasvaa, kun tulevat noihin tilanteisiin ja näkevätkin kenties jotain ja mies alkaa raivota? Kauheaa.

Jos se hakis muualta, voit olla varma, että se joutus maksaa, koska kukaan muu ei antas tommoselle ilmaiseksi. Hyi että. Ei sun kuulu suostua tuommoseen missään tapauksessa. Ei toi mies ole mikään kulta-aarre, mikä sun pitäs säilyttää kynsin ja hampain, niinkuin näyt tekevän. Päinvastoin, tuommoiset tapaukset kuuluisi laittaa roskiin.

Pakko kommentoida... kuulostaa niin kamalalta tuo miehesi käytös. Etenkin alistaminen, halveksunta ja sairaalloinen mustasukkaisuus (ei siis saisi edes remonttimiehiä käydä!). Ei ihme että itsetuntosi kärsii. Hyvä jos kirjoittaminen auttaa sinua selvittämään ajatuksiasi. Kerää vielä kaikki kirjoituksesi yhteen ja lue peräkkäin mitä olet kirjoittanut. Miltä kuulostaa? Mitä sanoisit vieraalle joka niin kirjoittaa? Onneksi käyt psykologilla, joka myös auttaa. Voimia sinulle irtaantua miehestä! Niin, vielä se että narsisteissa on se ikävä puoli että aluksi osaavat olla hyvinkin hurmaavia, ja sitten kun toinen on koukussa (esim. lapsen takia), niin paljastuu se toinen puoli...

[QUOTE="aapee";22751501]Niin, ihastuin tässä ihmisessä vastuunkantoon, pitkäpinnaisuuteen, rauhallisuuteen, ahkeruuteen ja elämänhallintaan. Totuus vain paljastui liian myöhään ja hän on jaksanut jo pari vuotta kertoa minulle, kuinka minä olen tehnyt hienosta, kiltistä ihmisestä tällaisen hirviön.[/QUOTE]

....kuulostaa jotenkin kaukaisesti mun tuttuni exältä.... hänestäkin kuoriutui sitten kamala tyranni joka syytti kaikesta tuttuani.... soitteli tuttuni sukulaisille ja kavereille ja kertoili satuja tutustani.... eikä tuttuni osannut irrottautua suhteesta. Miehestä tuli väkivaltainen sadisti, ei tosin fyysistä väkivaltaa mutta henkistä senkin edestä. Ja kaikissa asioissa syy löytyi loppujen lopuksi tutustani. Kas kummaa. Lopulta tuttuni oli jo niin hermoraunio että joutui hakemaan ammattiapua. Ja onneksi ammattiauttajan avustuksella pääsi irti tästä miehestä ja suhteesta. Sekin vei aikaa, koska mies osasi soluttautua aina uudestaan ja uudestaan takaisin tuttuni ovelle... ja syyllistää...

Yhteistyössä