SIIS MITÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tolloko:
Mutta jos kysymys ei koske sinua etkä siihen tiedä vastausta, et ole pakotettu vastaamaan. Vai onko tarkoituksenasi vastata jokaiseen aloitukseen?

Jos kysymys olisi ollut otsikossa, olisin tiennyt etten tiedä vastausta kysymykseen. Mutta kun kerran auki klikkasin, niin toki täytyy kommentoida. Seuraavalla kerralla kannattaa laittaa kysymys kokonaisuudessaan jo itse otsikkoon, että tietää vastata se joka tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mutta jos kysymys ei koske sinua etkä siihen tiedä vastausta, et ole pakotettu vastaamaan. Vai onko tarkoituksenasi vastata jokaiseen aloitukseen?

Jos kysymys olisi ollut otsikossa, olisin tiennyt etten tiedä vastausta kysymykseen. Mutta kun kerran auki klikkasin, niin toki täytyy kommentoida. Seuraavalla kerralla kannattaa laittaa kysymys kokonaisuudessaan jo itse otsikkoon, että tietää vastata se joka tietää.

Etpä sitä harrasta itsekään.

Etpä sitä harrasta itsekään.

Jos mulla on tähteellinen kysymys, se löytyy otsikosta juurikin sen takia että sen näkee kaikki ja voi vastata se joka tietää ja se joka ei tiedä, voi klikkailla auki jotain muita aloituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Eli jos avaa ketjun, on pakko vastata?

Yhteistyössä