H
häh
Vieras
Yritin vauvalehden sivuille niin tuli ilmoitus että vaatii sisääkirjautumisen muuten ei pääse sivustolle????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mistä mä tietäisin, en oo käynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja tolloko:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mistä mä tietäisin, en oo käynyt.
No ja silti piti vastata?
Alkuperäinen kirjoittaja tolloko:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mistä mä tietäisin, en oo käynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja tolloko:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mistä mä tietäisin, en oo käynyt.
Kun kerran kysyttiin..
Alkuperäinen kirjoittaja tolloko:Mutta jos kysymys ei koske sinua etkä siihen tiedä vastausta, et ole pakotettu vastaamaan. Vai onko tarkoituksenasi vastata jokaiseen aloitukseen?
Alkuperäinen kirjoittaja luulisin:Mäkin yritin kerran, sitte hoksasin, et se pitää kirjottaa pelkkä vauva eikä vauvalehti. Se kirjautuminen on tarkoitettu ehkä niille toimittajille tms.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja tolloko:Mutta jos kysymys ei koske sinua etkä siihen tiedä vastausta, et ole pakotettu vastaamaan. Vai onko tarkoituksenasi vastata jokaiseen aloitukseen?
Jos kysymys olisi ollut otsikossa, olisin tiennyt etten tiedä vastausta kysymykseen. Mutta kun kerran auki klikkasin, niin toki täytyy kommentoida. Seuraavalla kerralla kannattaa laittaa kysymys kokonaisuudessaan jo itse otsikkoon, että tietää vastata se joka tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja tolloko:Etpä sitä harrasta itsekään.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja tolloko:Mutta jos kysymys ei koske sinua etkä siihen tiedä vastausta, et ole pakotettu vastaamaan. Vai onko tarkoituksenasi vastata jokaiseen aloitukseen?
Jos kysymys olisi ollut otsikossa, olisin tiennyt etten tiedä vastausta kysymykseen. Mutta kun kerran auki klikkasin, niin toki täytyy kommentoida. Seuraavalla kerralla kannattaa laittaa kysymys kokonaisuudessaan jo itse otsikkoon, että tietää vastata se joka tietää.