Siis mitä vittua????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Mulle tuli tänään Hobby Hall:ista muistutuslasku!

Siis mä en ole tilannut koko paikasta varmaan yli vuoteen, kaiken lisäksi tuo lasku oli muka muistutus viime kuun laskusta, enkä mä ole viime kuussa saanut mitään laskua Hobby Hall:sta!

Laskussa luki että "Emme ole saaneet suoritusta 13.7 mennessä " siis miten mä voin ensinnäkin maksaa laskun mitä mulle ei oo tullut ja toisekseen mikä hemmetin lasku tuo ees on? :o

Tuon takia aikoinaan lopetin tilaamisen sieltä kokonaan, kun aivan ihme laskuja tipahteli postiluukusta.

mulla meni kanssa hermot hobbarin kanssa kun siirsivät mut perintään ilman mitään syytä |O soitin aika kiukkuisen puhelun sinne mut paskat mitään autto,minä sain haukut sieltä,heidän virheestään :headwall: |O eipä tarvii enää siitä paskapuljusta tilata mitään.

soita sinne, ne on voinu vaa mokatakki. mulle tuli kaasulaitokselta yks pv kirje mis sanottii ettei mul oo kaasusopimusta...soitin ni sanovat et kyl on mut välil vaa joutuu lähettelee sellasii :kieh:

Mä olen täältä viime kuukausien aikana monesti lukenut, että monella takkua Hobbarin kanssa. Mä en ole sieltä mitään pitkään aikaan tilannut, mutta silloin kun tilasin niin mitään ongelmia ei ollut. Nyt en kyllä taida enää uskaltaa tilata jos kerran toiminta mennyt tuohon.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mä olen täältä viime kuukausien aikana monesti lukenut, että monella takkua Hobbarin kanssa. Mä en ole sieltä mitään pitkään aikaan tilannut, mutta silloin kun tilasin niin mitään ongelmia ei ollut. Nyt en kyllä taida enää uskaltaa tilata jos kerran toiminta mennyt tuohon.

me ollaan tilattu vuodesta 2001 lähtien tavaraa sieltä huonekaluista,astioista,kodinkoneista ym lähtien,rahaa siihen puljuun tungettu aivan tajuttomia määriä ja tässä kiitos,aiheettomasti perintään |O |O aiemmin ei ollu mitään ongelmaa...

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:

me ollaan tilattu vuodesta 2001 lähtien tavaraa sieltä huonekaluista,astioista,kodinkoneista ym lähtien,rahaa siihen puljuun tungettu aivan tajuttomia määriä ja tässä kiitos,aiheettomasti perintään |O |O aiemmin ei ollu mitään ongelmaa...

Täältä luettujen tekstien perusteella oon saanut kuvan, että sen puljun toiminta on mennyt alaspäin. Monella ongelmia just laskujen kanssa.

Mitä ihmettä siellä on tapahtunut? :o :kieh:

Taitaa olla aika yleistä. Meille ei tullut ensin osamaksulappuja ja sitten niistä alettiin periä huomautuksia. Kesti kaksi kuukautta, että saatiin maksulaput ja silti niitä huomautuksia pukkasi. Nyt on onneksi kaikki maksettu ja uudestaan ei tilata.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Älä h......soita, se maksaa ihan älyttömästi. Hobbarin sivuilla on palauteosa, laita sinne asia ja pyydä että soittavat sinulle.

Laitin palautetta sinne, jos eivät oo maanantaihin mennessä vastanneet, niin soitan sitten.

Pikkusen ärsyttä tuollainen turha periminen, kun en oo edes mitään tilannut. No ei se lasku ollut kovin kallis, mutta ihan periaatteesta sitä en maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia79:
Taitaa olla aika yleistä. Meille ei tullut ensin osamaksulappuja ja sitten niistä alettiin periä huomautuksia. Kesti kaksi kuukautta, että saatiin maksulaput ja silti niitä huomautuksia pukkasi. Nyt on onneksi kaikki maksettu ja uudestaan ei tilata.

No niinpä! Kun en minäkään sieltä ole tilannut mitään ja nyt muka lähettelevät laskuja. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:

Täältä luettujen tekstien perusteella oon saanut kuvan, että sen puljun toiminta on mennyt alaspäin. Monella ongelmia just laskujen kanssa.

Mitä ihmettä siellä on tapahtunut? :o :kieh:

mä soitin kuluttajaneuvojallekin asiasta ja siellä sanottiin että päivittäin tulee useita ilmoituksia hobbarin toiminnasta :/ joku siellä mättää ja pahasti.

munkin kaverilla oli ongelmia hobbarin kanssa. jotain karhulaskuja tuli, uhattiin perinnällä ja kun yritti sinne soittaa ei päässy moneen vkoon läpi. oli jotain ihme ongelmia, oisko ollu viime syksyn aikoihin. ei hän enkä sen puoleen itekään enää sieltä mitään tilaa.

Yhteistyössä