Siis mitä VI**UA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!!!

Vieras
Kävin verkkopankin sivuilla kattomassa,kuinka paljon rahaa on. Piti olla jotain 30-40?. Mutta siellä luki,että tili on ylitetty 353?!!! -353? siis. Tilitiedoissa näkyi vaan eilinen kauppareissu 49?,ei mitään tuollaisesta summasta :o
8.00 aukee vasta pankki. Siis mitä helvettiä?????

Joillekin tullut tuplapalkkakin
http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2010/05/10/pankki-mokasi-jarjestelmavika-sotki-palkanmaksun/20106745/12
OP-Pohjola-ryhmän järjestelmissä on esiintynyt vikaa. Häiriön vuoksi noin viidennes OP:n järjestelmässä olleista yritysten maksamista palkoista on jäänyt välittymättä muihin pankkeihin. Vika koskee palkkoja, joiden maksupäivä on tänään maanantaina 10. toukokuuta.

OP-Pohjola-ryhmä kertoo, että myöhästyneet suoritukset on välitetty muille pankeille tänään. Palkat ovat saajan tileillä saajapankin kirjausaikataulun mukaisesti. Valtaosa saa palkkansa jo tänään.

Häiriö aiheutti ongelmia myös viime perjantaina maksussa olleisiin palkkoihin. Osa palkoista kirjautui saajien tileille kahteen kertaan.

Mulla oli 50 euron varaus, enkä keksinyt, mikä se oli. Kävin äsken katsomassa, josko sinne olisi tullut esim. käteisnosto - 50 ?, ja se tapahtuma oli kadonnut sieltä. Ajattelinkin ettei musitini kai niin huono voi olla!

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Mulle kävi tota jatkuvasti kun mulla oli se vitunhelvetin debit-kortti |O

Kaikkihan ne nykyään on joko debit- (pankki) tai credit-(luotto)kortteja

No tossa tovi sitten (reilu vuos?) oli sitä aikaa kun näitä DEBIT-kortteja tungettiin ah-niin-uutena-ja-ihananan-toimivana kaikille. Mäkin vaihdoin kovan myyntipuheen jälkeen electronini visa-dabitiin, mutta se oli aivan persiistä eikä toiminut juur missään.

Mun miehellä tuntuu sama käyvän kuukausittan. Syy siihen on, että monet ostot näkyvät tilillä vasta lähes viikon kuluttua. Eli kun on tarkistanut, että tilillä on sen ja sen verran rahaa, niin seuraavana päivänä meneekin jo päiviä aiemmin ostettujen juttujen hinta.