K kuha Aktiivinen jäsen 15.01.2007 5 027 0 36 31.07.2007 #1 kun alotan oppisopimuskoulutuksen ja tunnit jää 25een per viikko...? joku tääl joskus sano et saa jotai lisäks jos tunnit jää noin vähäsiks..? osaisko joku selventää mulle tätä kuvioo?
kun alotan oppisopimuskoulutuksen ja tunnit jää 25een per viikko...? joku tääl joskus sano et saa jotai lisäks jos tunnit jää noin vähäsiks..? osaisko joku selventää mulle tätä kuvioo?
nirppurotta Aktiivinen jäsen 12.09.2005 1 132 0 36 31.07.2007 #2 Jos sulla on liitonpäiviä jäljellä, niin luulisin, että voit saada soviteltua päivärahaa ainakin. Tai sitte voi olla että saa kelasta päivärahaa siltä osin, kun minimitunnit ei täyty....
Jos sulla on liitonpäiviä jäljellä, niin luulisin, että voit saada soviteltua päivärahaa ainakin. Tai sitte voi olla että saa kelasta päivärahaa siltä osin, kun minimitunnit ei täyty....