siis mitä tukea voi saada lisäksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
kun alotan oppisopimuskoulutuksen ja tunnit jää 25een per viikko...?
joku tääl joskus sano et saa jotai lisäks jos tunnit jää noin vähäsiks..?

osaisko joku selventää mulle tätä kuvioo? :)
 
Jos sulla on liitonpäiviä jäljellä, niin luulisin, että voit saada soviteltua päivärahaa ainakin. Tai sitte voi olla että saa kelasta päivärahaa siltä osin, kun minimitunnit ei täyty....
 

Yhteistyössä