Siis mitä?! (raskaana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Mulla ihan älyttömän kipeä alapää, siis se luu. Soitin neuvolaan niin sanoi että häpyliitos voi toisistaan irrota kokonaan!!! Mitä ihmettä?!:o Selittäkää nyt joku! Onko jollain ollut näin?

Joo, mulla oli se välissä oleva luu täysin irrallaan. Meni aina sijoiltaan ja suuren napsahduksen (ja kovien kipujen) kera loksahti paikalleen.
Ei kestänyt mennä makuulleen edes hetkeksi kun luunpäät meni sijoiltaan. Ei päässyt heti pystyasentoon seisaalleen. Tähtiä näkyi... Huh.
Lapsen syntymästä on 11kk ja edelleen häpyliitos napsahtelee, mutta onneksi kipu on poissa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Joo, mulla oli se välissä oleva luu täysin irrallaan. Meni aina sijoiltaan ja suuren napsahduksen (ja kovien kipujen) kera loksahti paikalleen.
Ei kestänyt mennä makuulleen edes hetkeksi kun luunpäät meni sijoiltaan. Ei päässyt heti pystyasentoon seisaalleen. Tähtiä näkyi... Huh.
Lapsen syntymästä on 11kk ja edelleen häpyliitos napsahtelee, mutta onneksi kipu on poissa. :o

Siis hui kamala!!! Mulla se on kyllä tosi kipeä kans. Voi kun ei sentään paikaltaan menisi..:/

Mulla oli häpyliitos kipeimmillään noin 20 raskausviikon tienoilla. Siitä sitten se vaihtelevasti oli parempi ja huonompi. Viikko sitten prakasi taas enemmän, mutta nyt ihan hyvässä kunnossa ja meneillään viikko 38. En kyllä pelkää, että sijoiltaan lähtee, vaikka kipeä onkin.

Yhteistyössä