Kova yskä ja alkuraskaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolissaan

Vieras
Kaikenlaista tyhmää huolenaihetta tulee tässä mieleen kun alkuraskaudessa mennään.. Mulla on ollut kova yskä jo viikon verran. Yskiä joutuu jatkuvasti ja yskä on kovaa. Aika usein on vatsakin kipeä yskimisestä. Huolettaa, että voiko alkio irrota tän kaameen yskimisen seurauksena? Alavatsa on välillä kipeä ihan tuon yskimisen takia ja luin, että jos alkio on huonosti kiinni niin voi irrota helposti. Onko vaaraa että se irtoaisi? Meneillään on 8+...
 
Ei kuulemma voi vaikuttaa mitenkään niin että alkio irtoaisi. Itse olin todella kipeä ekan kolmanneksen lopussa ja soitin neuvolaan ja pyysin päästä kuuntelemaan sydän äänet. Täti kovasti toppuutteli että ei alkiolle/sikiölle mitään tapahdu.
 

Yhteistyössä