H
Huolissaan
Vieras
Kaikenlaista tyhmää huolenaihetta tulee tässä mieleen kun alkuraskaudessa mennään.. Mulla on ollut kova yskä jo viikon verran. Yskiä joutuu jatkuvasti ja yskä on kovaa. Aika usein on vatsakin kipeä yskimisestä. Huolettaa, että voiko alkio irrota tän kaameen yskimisen seurauksena? Alavatsa on välillä kipeä ihan tuon yskimisen takia ja luin, että jos alkio on huonosti kiinni niin voi irrota helposti. Onko vaaraa että se irtoaisi? Meneillään on 8+...