Siis mitä on nää ihmiset jotka jatkuvasti haukkuvat muita lapselliseksi vaikka ovat itse juuri sieltä päästä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öö mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öö mitä

Vieras
Olen alkanut tympiintymään erään kaverini käytökseen. Kyseinen henkilö käyttäytyy kun joku uhma ikäinen pikku lapsi. :O Hänellä on oikeus etuoikeuksiin, toisten pompotteluun ja aina pitäis saada tahtonsa läpi tai alkaa mykkäkoulu.

Hänellä on myös ihme tapa ärsyttää muita ihan tahallaan.. Sitten kun se menee siihen pisteeseen, että toinen suuttuu tai saa tarpeekseen ja antaa samalla mitalla takaisin ja pyytää lopettamaan lapsellisen käytöksen, niin tämä suuttuu ja katoaa paikalta ja sitten on mykkäkoulua ja pitäis hirveet lepyttelyt ja anteeksi pyynnöt antaa... Mutta tältä kyseiseltä naiselta turha koskaan odottaa sitä anteeksi pyytöä saavansa.

Ja kun hänen kanssaan on jatkuvasti tuollaista, itse olen myös suorasanainen ja sanon kyllä takaisin tai ihan suoraan, että toisen käytös on mielestäni lapsellista ja loukkaavaa.Ei siinä, kaikissa meissä omat viat on, mutta huvittaa tämä kyseinen kaveri, joka jatkuvasti haukkuu muita lapsillisiksi ja teineiksi, itse on aikuinen nainen ja käyttäytyy mielestäni lapsellisemmin kuin murrosiässä oleva veljeni. :)

Ootteko tekin törmänneet tälläisiin ja kannattaako jatkaa kaveruutta kun se aiheuttaa päänsärkyä ja kokoajan pitäis miettiä miten olla,sanoa ja toimia ettei toinen suutu. Jos hänen kanssaan koittaa keskustella ongelmista tai riidasta, alkaa että "voitko olla hiljaa kun ei kiinnosta kuunnella"..

Niin itse valitsin itselleni helpomman tien ja lakkasin olemasta olemassa just tuollasele ns kaverille. Yli 20v jaksoin mutta ei se kamelikaan jaksa ihan kaikkea kantaa.
Alkuun oli huono omatunto mutta itseäni tsemppasin ja kannustin. Nyt en muista kyseistä ihmistä kuin joskus. Vie tuhottomasti energiaa tuollaset ihmiset.

No kyllä vie energiaa. Eikös kaveri suhteen pitäisi antaa sekä ottaa ja olla tasapainossa? Jääkö tuollaiset sitten vaan oikeasti lapsentasolle vai voiko olla ihan henkisiäkin ongelmia? :O

up!