Siis mitä mitä, koska se vauvan sukupuoli voi näkyä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Varasin juuri rakenneultra-ajan yksityiseltä kun täällä päin se ei kuulu neuvolan tarjoamiin palveluihin.

Sain ajan rv 19+3 koska tämä nainen sanoi, että se tulee hoitaa viimeistään viikolla 20. (aiemmin samasta paikasta sanottiin, että viimestään rv 21 mutta se ja sama) :D

Joka tapauksessa kysyin sitten onko tuolloin mahdollista nähdä vauvan sukupuolta ja nainen sanoi, ettei se silloin vielä näy. ja että sukupuoli nähdään vasta rv 28 jälkeen??!! :o Mitä se höpötti vai onko toi oikeesti totta?

Mä kun oon kuullu et sukupuolen voi tietää jo tuolloin rv 20 paikkeilla..

minä jo ihmettelin oikeesti mitä se selittää ja oonko nyt tajunnut ihan väärin kaiken :laugh:
mutta toivotaan, että sukupuoli sitten tuolloin jo näkyisi, kyllä se mua vaan kiinnostaa vaikka toki sinne ultraan mennään etupäässä katsomaan onko vauva muuten kunnossa :heart:

Ja kyllä minä suutun jos sillä hintaa ei lääkäri voi sanoa onko kyseessä tyttö vai poika jos sen selkeesti voi nähdä :kieh:

Yksityisellä puolella varmaan sanovatkin, mutta meillä ainakaan ei sairaalassa sanota. Ihan on lapussa, joka neuvolasta jaettu, on sanottu,e ttä sukupuolen määritys ei kuulu ultraan. Tämä ihan kai sillä , että noilla viikoilla on virheiden mahdollisuus kuitenkin suuri.
Mun yhdellä tutulla vauva sanottiin pojaksi viikolla 36 ja yllätys olikin melkoinen (ihan mukava tosin), kun tyttö sieltä putkahtikin.
Että ei kannata ihan sokeasti luottaa sitten tulokseen.

Yhteistyössä