Siis mitä kaikkea tatuoinnit voi tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pumpulissa kasvanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pumpulissa kasvanut

Vieras
Viitaten edelliseen kasvotatuointiketjuun: mitä kaikkea tatuoinnit voi tarkoittaa? Siis yleisellä tasolla. Mä oon aina luullut, että tatuoinneilla on merkityksiä lähinnä ulkomaisissa jengeissä...

Palstan hyytikseltä löytyy kyyneleitä jostain päin päätä, eivät ole näkyvillä, mitähän ne kertoo? Näin vain kauppareissulla kun seisoin hänen takana. Ja mistä tunnistin? Hupparista jossa luki selkeästi hyytikyppynen ja jengin nimi.

[QUOTE="maumau";24248957]Palstan hyytikseltä löytyy kyyneleitä jostain päin päätä, eivät ole näkyvillä, mitähän ne kertoo? Näin vain kauppareissulla kun seisoin hänen takana. Ja mistä tunnistin? Hupparista jossa luki selkeästi hyytikyppynen ja jengin nimi.[/QUOTE]

bongatut palstalaiset?

Joo, siis kyllä mä sen tiedän, että niitä otetaan ilman syytäkin tai henk. koht. syystä, mutta mua kiinnostaisi tietää mitä yleisiä merkityksiä eri tatuoinneilla on? Esim. toisessa ketjussa puhuttiin jotain siitä, että hämähäkin seitti tarkoittaa, että on tappanut jonkun. Mulla on yksi kaveri, jonka poikaystävällä on hämähäkin seitti kyynärpäässä. Pitäiskö se tulkita niin, että k.o. henkilö on tappanut jonkun?

Joo, siis kyllä mä sen tiedän, että niitä otetaan ilman syytäkin tai henk. koht. syystä, mutta mua kiinnostaisi tietää mitä yleisiä merkityksiä eri tatuoinneilla on? Esim. toisessa ketjussa puhuttiin jotain siitä, että hämähäkin seitti tarkoittaa, että on tappanut jonkun. Mulla on yksi kaveri, jonka poikaystävällä on hämähäkin seitti kyynärpäässä. Pitäiskö se tulkita niin, että k.o. henkilö on tappanut jonkun?

:laugh: on tuo varmaan sen hämähäkin tappanu.

Hämähäkin seitti kyynerpäässä voi olla myös uusnatsien symboli.

Yhteistyössä