P
Pumpulissa kasvanut
Vieras
Viitaten edelliseen kasvotatuointiketjuun: mitä kaikkea tatuoinnit voi tarkoittaa? Siis yleisellä tasolla. Mä oon aina luullut, että tatuoinneilla on merkityksiä lähinnä ulkomaisissa jengeissä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, siis kyllä mä sen tiedän, että niitä otetaan ilman syytäkin tai henk. koht. syystä, mutta mua kiinnostaisi tietää mitä yleisiä merkityksiä eri tatuoinneilla on? Esim. toisessa ketjussa puhuttiin jotain siitä, että hämähäkin seitti tarkoittaa, että on tappanut jonkun. Mulla on yksi kaveri, jonka poikaystävällä on hämähäkin seitti kyynärpäässä. Pitäiskö se tulkita niin, että k.o. henkilö on tappanut jonkun?
Alkuperäinen kirjoittaja jää;24249007:bongatut palstalaiset?
Joo, siis kyllä mä sen tiedän, että niitä otetaan ilman syytäkin tai henk. koht. syystä, mutta mua kiinnostaisi tietää mitä yleisiä merkityksiä eri tatuoinneilla on? Esim. toisessa ketjussa puhuttiin jotain siitä, että hämähäkin seitti tarkoittaa, että on tappanut jonkun. Mulla on yksi kaveri, jonka poikaystävällä on hämähäkin seitti kyynärpäässä. Pitäiskö se tulkita niin, että k.o. henkilö on tappanut jonkun?
Ei kannata googlettaa ja ettiä sitä kautta tietoa, täällä varmasti suurin asiantuntemus aiheen tiimoilta kyllä on.