Mulla oli yks entinen koulukaveri facebookissa kaverina, mutta sitten huomasin, että on poistanut mut kun hänen profiiliin mennessä luki, että lisää kaveriksi.
No äsken linkitin faceen yhden jutun ja nyt tuo ihminen kommentoi sitä! Ja edelleen lukee, että lisää kaveriksi! Eikä tuota ihmistä löydy mun kaverilistalta.
Siis mitä hittoa?!?!? :O Asetukset on niin, että vain kaverit näkee mun kuvat, seinän jne.
No äsken linkitin faceen yhden jutun ja nyt tuo ihminen kommentoi sitä! Ja edelleen lukee, että lisää kaveriksi! Eikä tuota ihmistä löydy mun kaverilistalta.
Siis mitä hittoa?!?!? :O Asetukset on niin, että vain kaverit näkee mun kuvat, seinän jne.