Siis mitä hittoa??? Liittyy facebookiin

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla oli yks entinen koulukaveri facebookissa kaverina, mutta sitten huomasin, että on poistanut mut kun hänen profiiliin mennessä luki, että lisää kaveriksi.

No äsken linkitin faceen yhden jutun ja nyt tuo ihminen kommentoi sitä! Ja edelleen lukee, että lisää kaveriksi! Eikä tuota ihmistä löydy mun kaverilistalta.

Siis mitä hittoa?!?!? :O Asetukset on niin, että vain kaverit näkee mun kuvat, seinän jne.
 
No joo, FB on välillä tosi omituinen. Mun kaverilistaan on ilmestynyt yksi lukioajan luokkakaveri, vaikken ihan ihan tasan tarkkaan ole itse lähettänyt kaveripyyntöä tai sellaista häneltä saanut. Ihan hämärä juttu... Tosin tyyppi on ihan ok, joten ei se kaveruus varsinaisesti haittaakaan.
 
[QUOTE="vieras";23593659]Voi saatana että nykyämmillä on isot murheet. Ei ole ihme että perheet ja avioliitot kärsii kun joku facebook on koko elämä näille idiooteille.[/QUOTE]

Kuka tässä on koko elämästä puhunut muuta kuin sä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23593685:
kirjoitteletteko te oikeesti kauhean tärkeitä ja sailaisia juttuja sinne faceen. kun tämä on jatkuvasti esillä, että kuka näkee ja kuka ei. mä ainakin kirjoitan vaan sellaista, minkä voisin julkaista vaikka missä.

No pointti ei nyt tainnut olla tämä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23593685:
kirjoitteletteko te oikeesti kauhean tärkeitä ja sailaisia juttuja sinne faceen. kun tämä on jatkuvasti esillä, että kuka näkee ja kuka ei. mä ainakin kirjoitan vaan sellaista, minkä voisin julkaista vaikka missä.
Samaa ihmetellyt. Mietitään että miten poistetaan kaveri huomaamatta ja näkeekö se ja tuo ja tämä nyt tätä ja tuota. Mitä valtionsalaisuuksia sinne kirjoitetaan? Mielestäni jonkun "Liisa kävi lomamatkalla, Elsa kaupassa, Lissun pojalla on paha ripuli" -tason juttujen ei ihan hirveesti luulis haittaavan vaikka joku semituttukin ne lukee. Ihme ajanhaaskuuta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23593685:
kirjoitteletteko te oikeesti kauhean tärkeitä ja sailaisia juttuja sinne faceen. kun tämä on jatkuvasti esillä, että kuka näkee ja kuka ei. mä ainakin kirjoitan vaan sellaista, minkä voisin julkaista vaikka missä.
Mulla on lapsen kuvia siellä, vain kavereille ja sukulaisille näkyy.
 
Laitoon kaverille pyynnön, mutta hän ei saanut sitä heti hyväksyttyä vaan face rutisi, että pitää palata pyyntöön myöhemmin. Onnistui kuitenki lopulta ja nyt ollaan taas kavereita. Face vain oli päättäny meidän puolesta asiasta. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä