Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ja vittu jos mua kiusataan niin heti mä aion kertoo modelle perkele :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ja vittu jos mua kiusataan niin heti mä aion kertoo modelle perkele :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ja vittu jos mua kiusataan niin heti mä aion kertoo modelle perkele :snotty:
No perkele, todellakin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:tökkii,tökkii..jos helvetti ei oo kirosanamitähän sille yhdelle yli-innokkaalle modelle tapahtu :xmas: princess jotain tais olla nikki..
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:No niin, nyt ei saa otsikostakaan mitään selvää. MODEET! Mitä? Hanuria? Hermesetasta? Hormonia?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku; ei pääse kirjautuun....:Ei kai mun Kottarainen täälä kiukuttele?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei helvetti, saatana ja perkele ole kirosanoja. Helvetti on paikka ja saatanaksi tai perkeleeksi kutsutaan heeboa, joka siellä paikassa asuu. Jos noi olisi kirosanoja, miksi papit käyttäisivät niitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei helvetti, saatana ja perkele ole kirosanoja. Helvetti on paikka ja saatanaksi tai perkeleeksi kutsutaan heeboa, joka siellä paikassa asuu. Jos noi olisi kirosanoja, miksi papit käyttäisivät niitä?
No voi jeesus sun kanssasAlkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:Papitko tällä kirjoittelee?
On varmaan vähän eriasia, kun noi sanat mainitsemissasi yhteyksissä kuuluu oikeasti aiheeseen.
Mutta kun ne on jotenki että saatana ku on kylmä, helvetti kun mua vituttaa, tai mitä perkelettä?
Miten noi paikannimet ja heebo liittyy ko. asioihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No voi jeesus sun kanssasAlkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:Papitko tällä kirjoittelee?
On varmaan vähän eriasia, kun noi sanat mainitsemissasi yhteyksissä kuuluu oikeasti aiheeseen.
Mutta kun ne on jotenki että saatana ku on kylmä, helvetti kun mua vituttaa, tai mitä perkelettä?
Miten noi paikannimet ja heebo liittyy ko. asioihin?Tuliko jeesuksestakin nyt kirosana?
![]()
Ihmiset ovat erehtyväisiä :hug: Mutta et myöskään huomannut näköjään pointtiani. Eli sitä, että jos joku sana erotetaan sen alkueräisestä tai oikeammasta asiayhteydestä, muuttuuko se sana silloin kirosanaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:No mulle siitä tulee aika ikävä olo, enkä varmasti ole ainut.
Kymmenessä käskyssähän kielletään turhaan lausumasta...
Mutta sähän oletkin kertomasi mukaan pakana.
Jeesuskin sanoi, Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
Mä ajattelen aika monessa kohtaa samoin.![]()
Olen kyllä aika pettynyt tähänkin sun kommenttiisi, olen pitänyt sua fiksuna ja kohteliaana naisena. Mutta erehtyäkin näköjään voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihmiset ovat erehtyväisiä :hug: Mutta et myöskään huomannut näköjään pointtiani. Eli sitä, että jos joku sana erotetaan sen alkueräisestä tai oikeammasta asiayhteydestä, muuttuuko se sana silloin kirosanaksi?Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:No mulle siitä tulee aika ikävä olo, enkä varmasti ole ainut.
Kymmenessä käskyssähän kielletään turhaan lausumasta...
Mutta sähän oletkin kertomasi mukaan pakana.
Jeesuskin sanoi, Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
Mä ajattelen aika monessa kohtaa samoin.![]()
Olen kyllä aika pettynyt tähänkin sun kommenttiisi, olen pitänyt sua fiksuna ja kohteliaana naisena. Mutta erehtyäkin näköjään voi.