Siis mist tää vauvakuume nyt tuli???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna85

Aktiivinen jäsen
15.08.2009
1 440
0
36
Ihan mieletön vauvakuume tullu...
Järki kyllä sanoo että hei HALOO!!
mut mut.... Argg.. miten tän saa menee ohi..

Omat muksut ku on jo sen 5 ja 3 ja oon kokoaikaa ollu sitä mieltä et ei kolmatta..
Tällastako se tulee nyt sit aina olemaan et haaveilee aina sillo tällö kolmannesta??? :O

Mulla 6 ja 2,5 vuotiaat, ja kolmas tulossa. Mulla ei ajatukset antanu periks ennenku "sain alulle" tämän viimeisimmän =) Nyt jotenkin ajatukset loksahti kohilleen, ja tuntuu erilaiselta kuin kahden edellisen odotus. Siinä mielessä, että nyt kun tämän olen saanut maailmaan, voin sitten myydä pois vauvanvaatteita ym kun niitä ei nuorimmalle enää tarvita. Tähän asti olen niitä pantannut ja koko ajan takaraivossa ollut sellainen tunne, että kolme on minulle se ihanneluku ja sitten on koko perhe kasassa <3 Näin minulla =D

Minä myin ekan tavarat pois kun erosin miehestä ja aattelin et ei enää parisuhdetta ja lapsia mulle. Tapasin uuden ja nykysen melkein heti ja lapsiahn me tehtiin. Päätettiin et yksi yhteinen riittää ja möin vauvan kamat pois. Nyt nuo lapset 6v ja 3v ja kauheesti tekis mieli vielä vauvaa!!!!!

Nuorin täytti 3 keväällä ja nyt kesän jälkeen siitä on tullut tosi iso poika. Olen kyllä aina ajatellut että ainakin yksi lapsi meille vielä tulisi, mutta vasta muutaman vuoden päästä. Nyt kuitenkin on taas alkanut tuntumaan siltä että vauvoja on joka puolella ja voi miten ihania. Ja hyvin tässä jo hoitais yhden vauvan kun noi lapset on jo niin omatoimisia. Vaikka kannattais varmaan jo töitäkin ettiä, niin vois vähän leveemmin elää. Ja enköhän saa järjellä pidettyä tän vauvakuumeen aisoissa.

[QUOTE="Vieras";24612565]Onko sulla ammatti? Työpaikka? jos toi 85 on syntymävuotes niin kannattaa välillä tehdä muutakin kuin vauvoja.[/QUOTE]

Siis on ammatti sekä työpaikka (n.3000€/kk).. et öö.. mite se mun lapsenhankintaan muka vaikuttais??? :D enkä mä oo koskaan ajatellu et lapsii tekemällä tehdään?? :D
Ja täysin työholisti kuite olen.. :D

Viimeksi muokattu:
Siis on ammatti sekä työpaikka (n.3000€/kk).. et öö.. mite se mun lapsenhankintaan muka vaikuttais??? :D enkä mä oo koskaan ajatellu et lapsii tekemällä tehdään?? :D

Moni ihminen ei ymmärrä ajankulkua ja sitä, että kaikki vanhenemme. On itselläkin ensimmäinen ajatus vuonna 1985 syntyneestä, että sehän on vielä ihan lapsi, kunnes tajuan laskea :)

• Tykkää
Reactions: Nanna85

Yhteistyössä