Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?

• Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti
Meidän talossa
Parhaat jutut yleensä irtoaa vessassa istuessa. Vessaan työntyy lapset pienimmästä suurimpaan, joskus ukkokin. Taitaa olla ainoa paikka, missä äiti pysyy paikoillaan.

niinpä
Samaa mietin minä kun aiempaa ketjua luin. Näköjään näitä naisia on. Jotain kunnioitusta täytyisi toista kohtaan sentään olla vaikka jo iäisyys yhdessä olllaan oltu. Itse en röyhtäile, piereskele, kaiva nenää enkä ainakaan käy paskalla puolisoni edessä.

Mä en kyllä pysty. Pissallakin todella vaikea käydä jos on samassa tilassa. Mies kyllä tulee koska vaan ja ärsyttävintä on, jos p*skoo ja pitää vessan ovea auki muualle asuntoon :kieh: Sata kertaa oon siitä sanonut!

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
jos istut paskalla ja ukko tulee ajaa partaansa kenen vika??? jos ukko on ajamassa partaansa ja hätä yllättää päästätkö housuun vai änkeetkö pöntölle?
no miehen koska lukitsen aina oven. jos silti tulee niin :kieh: . :D

Alkuperäinen kirjoittaja ujo:
Alkuperäinen kirjoittaja so?:
tavallinen jolla on kova kakkahätä
Onneksi pystyn pidättämään sen pari minsaa jos tarvis.
Mitä onnellista siinä on jos ei kehtaa OMAN miehensä vieressä kakata?
Jos mies on nähnyt miten vauva syntyy vaimon revetessä korvia myöten ja lattian lainehtiessa eritteissä, niin yks kakkapökäle posliinipyttyyn ei kuule heilauta sitä liittoa suuntaan eikä toiseen.

Meidän talossa
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Samaa mietin minä kun aiempaa ketjua luin. Näköjään näitä naisia on. Jotain kunnioitusta täytyisi toista kohtaan sentään olla vaikka jo iäisyys yhdessä olllaan oltu. Itse en röyhtäile, piereskele, kaiva nenää enkä ainakaan käy paskalla puolisoni edessä.
sää et vaan kehtaa...

ujo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ujo:
Alkuperäinen kirjoittaja so?:
tavallinen jolla on kova kakkahätä
Onneksi pystyn pidättämään sen pari minsaa jos tarvis.
Minä en.
? Onko sun suolentoiminnassa jotain vikaa? Kyllä nyt aikuisen pitää pystyä sen verran pidättämään. Mitä jos olet esim. vaatekaupassa ja kakkahätä yllättää? Änkeätkö sinnekin henkilökunnan vessaan?

Yhteistyössä